- AlleKurier
- Poradniki
- Jak działa procedura zwrotu w sklepie Alles?
Jak działa procedura zwrotu w sklepie Alles?
Zakupy online są dzisiaj znacznym ułatwieniem. Dzięki nim nie musimy spędzać wielu godzin w galeriach handlowych, szukając idealnego produktu dla siebie. Internet to również dobre miejsce do szukania specyficznych typów produktów lub ubrań w konkretnym stylu, bądź dla klientów z określonymi wymaganiami. Sklep Alles to miejsce, w którym będziesz mogła kupić idealną bieliznę dla siebie. Znajdziesz tu różne rodzaje biustonoszy i majtek, jak i koszule nocne czy ubrania dla mam. Jeśli natomiast okaże się, że zamówiony produkt nie spełnia twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu swojego zamówienia bez żadnych trudności. Wystarczy wiedzieć, jak działają zwroty w tym sklepie, i o czym należy pamiętać przed odesłaniem paczki zwrotnej, w czym pomoże Ci lektura poniższego artykułu.
Jaki jest termin do zwrotu Alles?
Po odebraniu przesyłki z zamówieniem ze sklepu Alles masz 14 dni na ewentualne dokonanie zwrotu lub reklamacji. Przesyłki nadane po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
Jakie produkty obejmuje możliwość zwrotu?
Ze względu na specyfikę produktów sprzedawanych na stronie internetowej Alles, ich zwrot jest możliwy tylko pod pewnymi warunkami. Po pierwsze, towary muszą być zachowane w stanie niezmienionym i nie mogą one posiadać żadnych śladów użytkowania. Jeżeli produkty zostały zabezpieczone dla ochrony zdrowia i higieny klientek, to żadne zabezpieczenia nie mogą zostać usunięte po zakupie - w innym wypadku zwrot takich produktów nie będzie możliwy. Po drugie pamiętaj, że towar musi zostać zwrócony w swoim oryginalnym opakowaniu. Nie może ono być również w żaden sposób uszkodzone.
Co dołączyć do przesyłki ze zwrotem Alles?
Aby Twój zwrot mógł być rozpatrzony pozytywnie, koniecznie dołącz do niego:
- wypełniony formularz zwrotu - możesz go przygotować według szablonu do pobrania i wydrukowania ze strony internetowej sklepu
- oryginał dowodu zakupu w postaci paragonu
Alles zwroty - jak prawidłowo nadać zwrot?
Wyślij swoją paczkę ze zwrotem na poniższy adres, nie zapominając o umieszczeniu na niej dopisku “Zwrot”:
P.P.H.U Alles Alicja Wojciechowska
ul. Ks. P. Ściegiennego 15
95-015 Głowno, Polska
Swoją paczkę możesz nadać wybranym sposobem, z wyjątkiem wysyłki za pobraniem, której to sklep Alles nie będzie w stanie odebrać. Miej na uwadze, że to ty ponosisz koszty nadania paczki zwrotnej.
Czy można zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?
Złożyłaś zamówienie w Alles, ale jednak zmieniłaś zdanie i chcesz z niego zrezygnować? Nadal możesz to zrobić, jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana. W tym celu wystarczy napisać maila na adres sprzedawcy z chęcią anulowania zamówienia lub udzielić takiej informacji telefonicznie. Jeśli paczka została już wysłana, będziesz musiała ją zwrócić, postępując tak, jak zostało to przez nas wcześniej opisane w niniejszym artykule.
Jak skontaktować się ze sklepem Alles?
Możesz się skontaktować z obsługą sklepu Alles łatwo i szybko w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości:
- telefonicznie: pod numerem 42 719 08 95, infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- mailowo: pisząc na adres [email protected]
- poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu, w zakładce “kontakt”