Jak zwrócić zamówienie do sklepu Mohito?

Mohito jest znaną marką odzieżową, w asortymencie której znajdują się ubrania dedykowane kobietom. Sklepy stacjonarne znajdują się w niemal każdej galerii handlowej, dzięki czemu klientki mogą na własne oczy podziwiać ciekawy design oferowanych produktów.

Prężnie działający sklep internetowy Mohito umożliwia dokonanie zakupów w dowolnym momencie, bez względu na porę czy dzień tygodnia. Jak to w tym przypadku bywa, może się zdarzyć, że zamówiony rozmiar może nie pasować, a kolor może okazać się nietwarzowy. Takie kwestie zostały uregulowane w przepisach dotyczących praw konsumentów. Każdy klient dokonujący zakupów online ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

mohito zwroty

Zwroty w sklepie Mohito

Sklep Mohito zapewnia 30 dni na zwrot zamówienia od daty jego otrzymania. Użytkownik ma możliwość darmowego zwrotu w salonach stacjonarnych, a także poprzez Paczkomaty InPost lub DHL Parcel. Jeżeli konsument jest zainteresowany inną formą zwrotu, może to zrobić na własny koszt, odsyłając zamówienie na podany na stronie internetowej sklepu, adres.

Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nie mogą nosić śladów użytkowania. 

Klient, który chce nadać paczkę zwrotną przez Paczkomat InPost powinien w panelu klienta rozwinąć szczegóły swojego zamówienia, a następnie wybrać “Zwrot” i opcję “Zwrot przez Paczkomat”. Pojawi się formularz zwrotu, po uzupełnieniu którego wygenerowany zostanie kod zwrotu, niezbędny do nadania przesyłki. Dodatkowo zostanie on wysłany w wiadomości SMS oraz mailowo. 

Odsyłane produkty powinny być solidnie zapakowane, a w środku paczki powinna znaleźć się faktura lub odręcznie zanotowany numer zamówienia. Podczas zwracania zamówienia w tym samym opakowaniu, w którym zostało nadane należy pamiętać o usunięciu starej etykiety adresowej. W widocznym miejscu na kartonie trzeba napisać otrzymany kod zwrotu.

Po wykonaniu wszystkich tych czynności wystarczy już tylko zanieść przesyłkę do najbliższego Paczkomatu i nadać ją za pomocą kodu zwrotu. 

Mohito umożliwia również zwrot produktów za pośrednictwem DHL Parcel, czyli sieci punktów partnerskich DHL, takich jak sklepy Żabka, stacje benzynowe czy salony prasowe Inmedio. 

Podobnie jak w przypadku przesyłki nadawanej za pośrednictwem Paczkomatów InPost, konieczne jest odpowiednie zapakowanie zwracanych towarów oraz dołączenie do paczki faktury lub numeru zamówienia. Etykieta zwrotna jest w tym przypadku generowana na stronie DHL. 

Jeżeli klient chce zwrócić zamówienie online w sklepie stacjonarnym ma oczywiście taką możliwość. Wystarczy zabrać ze sobą produktu oraz numer zamówienia. W tym przypadku nie ma konieczności wypełniania formularza zwrotu.

Zwroty w Mohito przy płatnościach odroczonych

Sklep internetowy Mohito umożliwia dokonanie płatności za zamówienia przy pomocy PayPo. Również i w tym przypadku klient ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni w wybranym salonie stacjonarnym Mohito lub odsyłając zamówienie kurierem. 

Po przyjęciu przesyłki zwrotnej w magazynie w ciągu kilku dni zostanie zlecony zwrot należności. Natomiast w przypadku wyboru płatności odroczonych w zależności od tego czy klient pokrył już koszty, kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość zwracanych produktów lub w przypadku całkowitego pokrycia należności przez konsumenta - będzie zwrócona na jego konto bankowe.

Ile dni na zwrot w Mohito?

W sklepie Mohito klient ma 30 dni na zwrot.

Sprawdź także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto