Jak nadać paczkę ze zwrotem do Shopping Center 9?

Zakupy przez internet są obecnie dużym ułatwieniem. Kupując coś na odległość nigdy nie możemy mieć jednak pewności, że produkt okaże się taki, jak to sobie wyobrażaliśmy. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby wiedzieć, że każdy konsument ma pełne prawo do wykonania zwrotu towaru, który nie odpowiada jego oczekiwaniom. W tym artykule dowiesz się, jak dokładnie działa procedura zwrotu do Shopping Center 9.

Prawo do odstąpienia od umowy w Shopping Center 9

W sklepie Shopping Center 9 masz 14 dni na zgłoszenie chęci do zwrotu. Ten czas jest liczony od momentu, w którym doręczono Ci paczkę z zakupionym towarem. Tak, jak podaje regulamin sklepu, po zgłoszeniu chęci zwrotu przysługuje Ci kolejne 14 dni na właściwe odesłanie towaru. Pamiętaj, że koszt nadania zwrotu do Shopping Center 9 pokrywa kupujący! Po dokonaniu zwrotu możesz się spodziewać przelewu z należnościami odpowiadającymi wartości odesłanych produktów w ciągu 14 dni.

Czy sklep może odrzucić paczkę ze zwrotem?

Może się zdarzyć, że paczka ze zwrotem zostanie odrzucona przez sprzedawcę i odesłana z powrotem do nadawcy na jego koszt. Dotyczy to jednak tylko takich zwrotów, które:

  • Zostały nadane jako paczka za pobraniem (sklepy z reguły nie przyjmują zwrotów nadanych w ten sposób),
  • Obejmują produkty, których stan wskazuje na ich wcześniejsze użytkowanie lub które nie posiadają oryginalnie dołączonych metek.

Jeśli tylko zadbasz o powyższe kwestie, zwrot do Shopping Center 9 nie powinien być żadnym problemem.

Na jakie sposoby można nadać zwrot do Shopping Center 9?

Shopping Center 9 udostępnia swoim klientom kilka prostych sposobów na nadanie zwrotu:

  1. Zwrot online - Można go wykonać na dwa sposoby w zależności od tego, czy jesteś zalogowanym użytkownikiem sklepu, czy nie. Kupujący bez rejestracji powinni wejść w zakładkę “chcę zwrócić produkt”, wpisać swój adres e-mail i numer zamówienia oraz kliknąć przycisk “znajdź zamówienie” u dołu strony. Następnie należy postępować z kolejnymi instrukcjami na stronie. Użytkownicy zarejestrowani mogą zamiast tego zalogować się na swoje konto i dokonać zwrotu bezpośrednio z listy swoich zamówień.
  2. Zwrot z ręcznie wypełnionym formularzem - Skorzystaj z formularza zwrotu, który znajdziesz w paczce razem z dostarczonym towarem. Wypełnij formularz i dołącz go do paczki zwrotnej, a całość odeślij na adres: ZWROT SHOPPING CENTER, 9 ul. Gdyńska 25 lok. 56, 58-100 Świdnica
  3. Zwrot poprzez wygodnezwroty.pl - Shopping Center 9 jest jednym z wielu sklepów, które nawiązały współpracę z tym serwisem, umożliwiając szybkie i intuicyjne nadanie zwrotu. Wystarczy wejść na stronę serwisu, wyszukać nazwę sklepu i zarejestrować swój zwrot wykonując kilka prostych kroków. Nie musisz się martwić o dopełnienie dodatkowcyh formalności czy prawidłowe zaadresowanie paczki.

Jak dokonać wymiany w Shopping Center 9?

W Shopping Center 9 wymiana towaru polega na zwróceniu niepasującego produktu, a następnie złożeniu nowego zamówienia. Dlatego, jeśli chcesz np. wymienić dany rozmiar produktu na inny, postępuj zgodnie z opisem przedstawionym we wcześniejszych paragrafach tego artykułu, a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie. Zanim zdecydujesz się na wymianę warto jest się jeszcze upewnić, że interesujący Cię rozmiar jest nadal dostępny na stronie sprzedawcy.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto