Jak nadać paczkę ze zwrotem do sklepu Kubaszka?

W dzisiejszym artykule przeprowadzimy Cię przez wszystkie najważniejsze kwestie związane ze zwrotami w sklepie internetowym Kubaszka. Jeśli jesteś klientką tego sklepu, masz prawo do zwrotu zakupionych produktów bez potrzeby podawania przyczyny. Zanim się jednak do tego zabierzesz, warto upewnić się, że znasz zasady, według których zwroty są realizowane u tego sprzedawcy. Poniżej znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o zwrotach do Kubaszka, jak i nieco o tym, jak działają wymiany i reklamacje w tym sklepie.

Według jakich zasad działają zwroty w sklepie Kubaszka?

Oto najważniejsze kwestie, które należy mieć na uwadze podczas dokonywania zwrotów w sklepie Kubaszka:

  • Termin do zwrotu wynosi 14 dni od daty doręczenia przesyłki klientowi. Aby zachować termin do zwrotu, wystarczy nadać swoją paczkę do sprzedawcy przed jego upływem.
  • Zwracane produkty muszą być w nienaruszonym stanie - nie mogą one być uszkodzone, poplamione, czy w inny sposób zabrudzone. Jeśli produkt nosi obcy zapach, to po jego zwrocie zostanie on oddany do pralni i przywrócony do oryginalnego stanu na koszt osoby zwracającej. Zwracany towar musi też posiadać wszystkie plomby zabezpieczające oraz metki.
  • Nie jest możliwy zwrot poprzez nadanie paczki za pobraniem. Nie można również zwracać produktów w butiku stacjonarnym marki. Zamiast tego nadaj swoją paczkę wybraną metodą, na swój koszt, np. korzystając z usług wybranej firmy kurierskiej.
  • W przesyłce musi się znaleźć formularz zwrotu wraz z wszystkimi potrzebnymi w tym procesie informacjami. Możesz go przygotować korzystając z udostępnionego przez sklep wzoru.

Zwrot do Kubaszka - jak go prawidłowo nadać?

Swoją przesyłkę możesz zaadresować na dwa sposoby. Pierwszy z nich to wysyłka bezpośrednio do siedziby firmy: KUBASZKA ul. Leśna 31 42-231 Cykarzew Północny. Druga możliwość to wysyłka do paczkomatu InPost o numerze CZE06A. Decydując się na ten sposób nadania paczki zaadresuj ją jak poniżej:

Nr. paczkomatu: CZE06A

al. Wojska Polskiego

42-200 Częstochowa

tel: +48 513 038 133, email: sklep@kubaszka.pl

Co można kupić w sklepie Kubaszka?

Na asortyment sklepu Kubaszka składają się przede wszystkim liczne rodzaje sukienek na różne okazje, ale również garnitury damskie, różnego rodzaju odzież oraz akcesoria. Możesz wybierać spośród szerokiej oferty sukienek Kubaszka, posługując się funkcjonującym na stronie podziałem na poszczególne kategorie, m.in.:

  • według rozmiaru (np. mini, plus size, oversize),
  • według pory roku,
  • według materiału (np. dzianinowe, satynowe),
  • według okazji (np. na co dzień, na święta, na wesele)

Wymiany i reklamacje w sklepie Kubaszka

Poza możliwością zwrotu, w sklepie Kubaszka masz również prawo do wymiany oraz reklamacji. Jeśli chcesz wymienić swój produkt na inny, będziesz musiała w tej sprawie skontaktować się z obsługą sklepu, aby uzgodnić szczegóły wymiany. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy dostępny pod zakładką “kontakt” na stronie internetowej sklepu.

Jeśli chcesz dokonać reklamacji, postępuj podobnie, co w przypadku zwrotów. Przygotuj formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki, a całość wyślij na adres siedziby sklepu. Pamiętaj, że reklamowany produkt powinien być czysty i odpowiednio zapakowany oraz że nie jest możliwa wysyłka za pobraniem. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do sprzedawcy.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto