Jak nadać paczkę ze zwrotem do sklepu Perso?

Lubisz wygodę, jaką dają zakupy online, ale fakt, że nie możesz obejrzeć ani przymierzyć zamówionego produktu przed jego nabyciem odrzuca Cię od tej formy zakupów? Na szczęście sklepy online pozwalają nie tylko na bardzo prosty i bezproblemowy zakup, ale również równie łatwy zwrot produktów, w przypadku, gdy nie spełniają one w jakiś sposób Twoich oczekiwań. Co więcej, niektóre sklepy oferują dodatkowe udogodnienia, takie jak darmowe wymiany produktu na inny kolor lub rozmiar, dzięki czemu nie musisz się martwić o nietrafione zakupy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak dokładnie działa procedura zwrotu do sklepu internetowego Perso.

Ile jest czasu na zwroty w Perso?

Sklep Perso postanowił wydłużyć termin na odstąpienie od umowy w stosunku do standardowych, wymaganych przez przepisy 14 dni na zwrot. Jeśli jesteś klientem tego sklepu, to masz aż 30 dni na zastanowienie się nad swoim zakupem i jego ewentualne odesłanie. 

Aby odstąpić od umowy, możesz się do tego zabrać właściwe na dwa różne sposoby. Jedną opcją jest wypełnienie formularza zwrotu (który to możesz pobrać ze strony sklepu i w tej formie wypełnić na swoim komputerze), a następnie odesłanie go w wiadomości mailowej na adres sklepu (biuro@perso.pl). Nie musisz jednak wysyłać swojego oświadczenia w ten sposób. Możesz również zamiast tego wydrukować je, wypełnić odręcznie w takiej formie, oraz odesłać do sklepu wraz ze zwracanymi produktami.

Jak prawidłowo nadać zwrot do Perso?

Swoją przesyłkę do Perso należy nadać na własny koszt z wykorzystaniem wybranego przewoźnika, np. wybranej firmy kurierskiej, na adres:

F.D.H. KOLIMPEX s.c.
Pola Karolińskie 4
02-401 Warszawa

Zwróć uwagę na prawidłowe zapakowanie produktów do wysyłki oraz staranne zabezpieczenie całości paczki. Ubrania nie mogą być pogniecione, zaś cała przesyłka powinna zostać zabezpieczona przed wystąpieniem uszkodzeń w trakcie transportu. W paczce powinien się również znaleźć dowód zakupu w postaci paragonu.

Co podlega zwrotowi do Perso?

W Perso możesz się zaopatrzyć przede wszystkim w kurtki oraz płaszcze dla kobiet i mężczyzn, w różnych krojach i na różne pory roku i okoliczności. W sklepie tym znajdziesz również produkty z kolekcji damskiej na lato, takie jak sukienki, t-shirty czy żakiety. Wszystkie produkty nabyte poprzez stronę sklepu można zwrócić. Musisz jednak mieć na uwadze, że odsyłane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania ani obcych zapachów. Muszą one również posiadać wszystkie oryginalnie dołączone elementy, takie jak metki oraz zabezpieczenia.

Jak łatwo dokonać wymiany w Perso?

Sklep Perso oferuje możliwość dokonania łatwej, a przy tym darmowej wymiany, jeśli na przykład źle trafiłeś z rozmiarem zamówionych ubrań. Aby wymienić produkty, skontaktuj się ze sprzedawcą (mailowo, telefonicznie lub poprzez formularz w zakładce “kontakt” na stronie sklepu), który to sprawdzi dostępność interesującego Cię produktu. Jeśli nowy produkt jest dostępny, to będziesz w stanie odesłać swoje poprzednie zamówienie za darmo za pomocą Paczkomatu InPost. Nie będziesz musiał składać nowego zamówienia i wnosić za nie ponownie wpłaty, ani nawet ponosić kosztów dostawy nowego produktu - wszystkim zajmie się sklep!

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto