Jak nadać paczkę zwrotną do Exclusive Butik?

W obecnych czasach wiele sprzedawców decyduje się na przeniesienie swojej działalności do sfery wirtualnej. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie zarówno dla sprzedającego, jak i kupujących. Zakupy online wciąż rosną na popularności, zaś zwracanie zamówionego towaru po jego zakupie staje się coraz częstszym zjawiskiem. Wielu z nas lubi zamawiać nowe ubrania przez internet, a następnie odesłać te, które nam nie odpowiadają. Jest to bardzo szybkie i wygodne i pozwala nam na przymierzanie nowych produktów bez potrzeby wychodzenia z domu. W dzisiejszym artykule omówimy, jak działając zwroty do Exclusive Butik oraz o czym musisz pamiętać przed wysłaniem swojej paczki do tego sklepu. 

Jak zabrać się do zwrotu w Exclusive Butik?

W Exclusive Butik zwroty są bardzo intuicyjne i nie wymagają wielu przygotowań. Nie musisz informować sklepu o chęci zwrotu przed jego wykonaniem. Aby odstąpić od umowy zawartej z tym sklepem wystarczy nadać paczkę zwrotną na jego adres przed upływem przewidzianego na to terminu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, jednak wszystkie należności za odesłany towar zostaną do niego zwrócone przed upływem 14 dni od daty nadania paczki zwrotnej.

W jakim wypadku sklep może odmówić zwrotu?

W sklepie Exclusive Butik obowiązuje kilka warunków dotyczących zwrotów, które trzeba spełnić, aby zwrot został zaakceptowany:

  • Produkty muszą być w nienaruszonym stanie - bez jakichkolwiek śladów użytkowania czy uszkodzeń lub brakujących metek,
  • Towar musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu,
  • Zwrotu należy dokonać w nieprzekraczalnym terminie 14 dni - przesyłki nadane po tym terminie nie będą brane pod uwagę,
  • W paczce zwrotnej musi się znaleźć zarówno formularz zwrotu, jak i dowód zakupu w postaci paragonu.

Exclusive Butik zwroty - jak przygotować paczkę?

Twoja przesyłka zwrotna do Exclusive Butik powinna być przygotowana w odpowiedni sposób, tak, aby uniknąć wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń odsyłanych produktów w wyniku transportu. Pamiętaj o wykorzystaniu oryginalnego opakowania na towar, jako że jest to jeden z warunków zaakceptowania zwrotu. Całość przesyłki warto umieścić w tym samym pudełku, w jakim sklep dostarczył je do Ciebie oraz dodatkowo zabezpieczyć paczkę, np. za pomocą folii stretch lub papieru. Swoją paczkę zaadresuj, jak poniżej:

EXCLUSIVVE BUTIK MICHAŁ CYGAL
UL. AZALIOWA 3
55-093 BIELAWA

Jak działają wymiany w Exclusive Butik?

Chcesz wymienić swój towar zakupiony w Exclusive Butik na inny rozmiar lub kolor? Nie ma problemu! Wystarczy, że skontaktujesz się ze sklepem, dzwoniąc pod numer 537 848 151. Obsługa sklepu sprawdzi, czy model, na który chcesz dokonać wymiany, jest dostępny do zakupu. 

W przypadku akceptacji wymiany możesz przystąpić do wysyłki swojego towaru, pamiętając oczywiście, że wszystkie zasady dotyczące zwrotu obowiązują również podczas wymiany.  Musisz zatem nadać przesyłkę przed upływem 14 dni od daty zakupu, zaś odsyłany towar musi być w nienagannym stanie. Pamiętaj też o dołączeniu formularza wymiany do swojej paczki. Wszystkie koszty związane z wysyłką towaru podczas wymiany ponosi kupujący. 

Zobacz także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto