Jak nadać zwrot kurierem GLS? | AlleKurier.pl

Jak nadać zwrot kurierem GLS?

min czytania

Kupując przez Internet, można liczyć na wygodę, atrakcyjne ceny, rabaty, bezpieczeństwo, ale niestety są też pewne ograniczenia. Nie ma możliwości obejrzenia towaru i dotknięcia go z każdej strony, trzeba polegać wyłącznie na zamieszczonych zdjęciach i opisach produktowych, które udostępnia dany e-sklep. Zawsze istnieje pewne ryzyko, że zakupiony produkt nie będzie w pełni spełniać oczekiwań nabywcy, ale w przypadku zakupów online nie stanowi to żadnego problemu. Zawsze można zrezygnować z zamówienia i to nie tylko do momentu, aż zostanie ono zrealizowane. Zwrot towaru może nastąpić nawet po otrzymaniu paczki. Co więcej, nie trzeba zwracać go od razu, ale po kilku dniach i to bez podawania przyczyny.

Czternaście dni na zwrot towaru zakupionego w Internecie

Kupowanie przez Internet ma jedną wadę – można polegać tylko na zmyśle wzroku. Nie ma możliwości dotknięcia produktu, przymierzenia go ani przetestowania. Może zdarzyć się tak, że zakup okaże się nietrafiony, ale jeśli nie chce się z jakichś powodów zatrzymać towaru, można go odesłać do sprzedawcy, który musi zwrócić pieniądze, które zapłacił kupujący, wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki. Kupując przez Internet, konsument ma możliwość zwrotu produktu w ciągu czternastu dni i to bez podawania przyczyny. Jeśli sprzedawca nie poinformował go o przysługującym dwutygodniowym terminie zwrotu, to zostaje on automatycznie przedłużony do aż dwunastu miesięcy. Istotne będzie to, aby w ciągu dwóch tygodni odesłać towar nienoszący żadnych śladów użytkowania, nie może być wadliwy. Wyjątkiem są towary, które zostały wykonane na specjalne zamówienie – sprzedawca może w takim przypadku odmówić przyjęcia zwrotu i ma to tego prawo.

Jednym z przewoźników do zwrotu Twojej paczki może być kurier GLS, który odbierze zapakowany towar i dostarczy go pod wskazany adres, czyli do sklepu internetowego, w którym dokonano zakupu. Nie ma tak naprawdę żadnej różnicy w zamawianiu kuriera po zwrot paczki, gdyż robisz to w taki sam sposób jak przy zwykłym nadawaniu paczek. Kurier nie będzie zadawać pytań czy Twoja paczka jest zwrotem czy nie. Zabierze ją i dostarczy w odpowiednie miejsce! Jak możesz nadać zwrot GLS'em? Zobacz poniżej nasze wskazówki!

zwrot przesyłki kurierem gls

Na czym polega GLS zwrot towaru?

Jeśli kupujący musi ponieść koszty związane ze zwrotem towaru zakupionego przez Internet, to najlepszym rozwiązaniem będzie znalezienie najtańszego kuriera, aby nie musieć ponosić wysokich kosztów dodatkowych. Zwrot paczki GLS może być darmowy, jeśli nadawca korzysta z usługi ShopReturn-Service – w takim przypadku odbiorcy jego paczek mogą bezpłatnie i wygodnie odesłać przesyłkę dostarczoną wcześniej przez GLS. Wielu nadawców dołącza etykietę zwrotną do wysłanej paczki do odbiorcy, ale można też poprosić o wygenerowanie etykiety drogą mailową, którą wystarczy wydrukować samodzielnie. Niestety nie w każdej miejscowości znajdują się punkty ParcelShop GLS, ale zawsze można zamówić kuriera do domu, który odbierze zapakowany towar od klienta i dostarczy go do sprzedawcy. Jeśli musimy ponieść koszt za zwrot paczki, warto rozważyć jak najlepszą ofertę, żeby nie przepłacać. Pomoże Ci w tym allekurier.pl! Z nami zwrot kurierem GLS załatwisz od ręki! Przekonaj się dlaczego warto skorzystać z naszej oferty!

zwrot paczki kurierem gls

Jak zwrócić przesyłkę kurierem GLS? - skorzystaj z serwisu AlleKurier!

Najtańszym i najłatwiejszym sposobem będzie nadanie zwrotu kurierem GLS za pośrednictwem serwisu Allekurier.pl, który oferuje przesyłki krajowe i przesyłki zagraniczne najlepszych przewoźników nawet do 70% taniej. Wystarczy wejść na stronę pośrednika kurierskiego, gdzie znajduje się prosta w obsłudze wyceniarka, podać wymiary i wagę przesyłki, wybrać z listy kuriera GLS, po czym wypełnić formularz danymi nadawcy i odbiorcy przesyłki, określić zawartość paczki i sposób jej zapakowania, zaznaczyć usługi dodatkowe, zaakceptować regulamin i opłacić zamówienie. Pozostaje jeszcze wydrukowanie listu przewozowego i naklejenie go na przesyłkę. Cały proces trwa naprawdę niedługo i problem niewłaściwej dla nas paczki załatwimy błyskawicznie!

Co musisz wiedzieć o zwrotach przesyłek i co może Cię jeszcze zainteresować? Poczytaj nasze poradniki! Znajdziesz w nich ważne informacje, które pomogą Ci przebrnąć przez proces zwracania towarów zakupionych online.
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami