- AlleKurier
- Poradniki
- Jak zrobić w sklepie Horyzont zwroty?
Jak zrobić w sklepie Horyzont zwroty?
Jest to sklep turystyczny, który oferuje swoim klientom specjalistyczny sprzęt górski oraz wysokiej jakości ubrania dla całej rodziny, na różne wyprawy trekkingowe lub do biegania. Wraz ze sklepem można bezpiecznie zaplanować podróż oraz zaopatrzyć się w potrzebne akcesoria. Zamawiając produkty przez Internet, np. na e-horyzont.pl można zwrócić przedmiot bez podawania przyczyny w okresie do 30 dni od jego odebrania. W tym artykule dowiesz się, jak zrobić w sklepie Horyzont zwroty oraz jak wygląda cała procedura.
Jakie produkty można zwrócić do sklepu?
Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić lub wymienić na inny model w terminie 30 dni od daty jego otrzymania. Ponadto wszystkie przedmioty z oferty są objęte 2 letnią gwarancją w przypadku uszkodzeń lub nawet dłuższą, jeśli na metce widnieje taka informacja.
Jak zrobić w sklepie Horyzont zwroty?
Zwrot do Horyzont można wykonać poprzez stronę sklepu internetowego, na której trzeba wypełnić formularz zwrotu. Wygodnym rozwiązaniem jest także skorzystanie z systemu wygodnezwroty.pl, gdzie możemy nadać paczkę i wybrać formę wysyłki. Dodatkowo mamy gwarancję, że paczka na pewno bezpiecznie trafi do centrali sklepu, a co za tym idzie, otrzymamy zwrot pieniędzy za zakupiony towar.
Horyzont zwroty - poradnik krok po kroku
Poniżej przedstawiamy krótki poradnik, jak krok po kroku nadać paczkę poprzez stronę wygodnezwroty.pl i wykonać prosty zwrot do Horyzont:
- Wpisz w wyszukiwarkę internetową wygodnezwroty.pl i wyszukaj sklep Ehoryzont.pl.
- Uzupełnij formularz z danymi dotyczącymi zamówienia oraz danymi kontaktowymi.
- Zgodnie z regulaminem sklepu Horyzont, nie ma potrzeby umieszczania w paczce dowodu zakupu. Wystarczy numer zamówienia, który jest zarejestrowany w ich systemie, co pozwoli na weryfikację zakupu.
- Wydrukuj etykietę adresową i umieść ją na paczce.
- Wybierz formę przesyłki spośród dostępnych ofert - usługa firmy kurierskiej, poczta lub Paczkomat®.
- Poczekaj na informację ze sklepu o przyjęciu reklamacji. Najpóźniej do 14 dni otrzymasz zwrot środków na konto.
Gdzie nadać zwrot Horyzont?
Zwrot do Horyzont należy nadać na adres: Turystyczny Sklep Internetowy "E-HORYZONT", FAM sp.k., ul. Żaglowa 68, 81-578. Można także zrobić to poprzez wygodnezwroty.pl, gdzie nie musimy podawać konkretnego adresu, ponieważ system ma już takie dane w bazie. Wystarczy wybór odpowiedniego sklepu.
Jak zapakować przesyłkę do zwrotu?
Przesyłkę do zwrotu należy zapakować zgodnie z zaleceniami sklepu Horyzont, co oznacza, że nie powinniśmy oklejać oryginalnego opakowania, a także przyklejać na niego etykiety adresowej. Należy umieścić zapakowany przedmiot w kartonie lub kopercie i tak zabezpieczoną rzecz zakleić taśmą. Co więcej, nie umieszczamy w paczce dowodu zakupu, nie jest to potrzebne. Weryfikacja zakupu odbędzie się na podstawie numeru zamówienia.