- AlleKurier
- Poradniki
- Miło(ść) zwrot - jaki jest czas na zwrot ubrań?
Miło(ść) zwrot - jaki jest czas na zwrot ubrań?
Dzisiaj przyjrzymy się kluczowym kwestiom związanym z procesem zwrotu ubrań w sklepie Miło(ść). Jednym z głównych zagadnień, które poruszymy, będzie określenie czasu, jaki masz na dokonanie zwrotu zakupionych produktów. Czy w przypadku sklepu Miło(ść) również obowiązuje standardowy termin 14 dni na zwrot, czy może oferują dłuższy czas? Odpowiedź na to pytanie pozwoli Ci lepiej zrozumieć politykę zwrotów marki Miło(ść) i ułatwi dokonanie świadomego zakupu. Zapraszamy do dalszej lektury, aby poznać wszystkie istotne szczegóły dotyczące zwrotów w sklepie Miło(ść)!
Jaki jest czas na zwrot produktów w Miło(ść)?
Marka Miło(ść) oferuje dłuższy czas na zwrot niż standardowe 14 dni od daty dostarczenia paczki. Na zwrócenie produktów masz aż 100 dni. Ten wydłużony okres na zwrot daje Ci znacznie więcej czasu na dokładne przemyślenie swojej decyzji i upewnienie się, że jesteś w pełni zadowolony z zakupu.
Wymiana w Miło(ść)
- Skontaktuj się z obsługą klienta, wysyłając wiadomość e-mail. W treści wiadomości podaj numer zamówienia, opis produktów, które chcesz wymienić oraz powód takiej decyzji.
- Po zaakceptowaniu prośby o wymianę, odeślij produkt na adres:
BY MIŁOŚĆ sp. z o.o.
ul. Bogusławskiego 11
60-214 Poznań. - Po nadaniu przesyłki, prześlij do marki Miło(ść) numer śledzenia, aby mogli monitorować status wysyłki. Po wysłaniu zwracanego produktu, sklep przygotuje i wyśle nowy produkt zgodnie z Twoją prośbą o wymianę.
Jak można zwrócić produkty do Miło(ść)?
Możesz samodzielnie wysłać paczkę ze zwrotem na adres sklepu Miło(ść) lub skorzystać z platformy ułatwiającej dokonywanie zwrotów - Wygodne Zwroty, która umożliwi Ci nadanie paczki w wygodny dla Ciebie sposób. Aby to zrobić:
- Wejdź na stronę wygodnezwroty.pl.
- Wyszukaj sklep Miło(ść) w polu wyszukiwania na platformie.
- Wypełnij formularz zwrotu - podaj niezbędne dane i wymiary paczki.
- Wybierz sposób, w jaki chcesz nadać paczkę.
- Wybierz preferowany sposób płatności za usługę zwrotu.
- Potwierdź zwrot.
- Udaj się do wybranego punktu i wyślij zwrot.
Co znajduje się w ofercie sklepu Miło(ść)?
- Bluzy z napisem “miło(ść)”: Dostępne w różnych wariantach kolorystycznych i fasonach, zarówno z kapturem, jak i bez, z napisem “miło(ść)” jako głównym elementem dekoracyjnym.
- T-shirty z napisem “miło(ść)”: Zestaw koszulek z krótkim rękawem dla pary. Jedna koszulka posiada napis “miło” a druga “(ść)”.
Po jakim czasie marka Miło(ść) zwraca pieniądze za zwrot?
Marka Miło(ść) zwraca pieniądze za zwrot w ciągu 14 dni. Jest to standardowy termin, który zapewnia odpowiednie przeanalizowanie transakcji oraz umożliwia szybką realizację zwrotu środków dla klienta. W przypadku ewentualnych opóźnień, warto skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta marki Miło(ść), aby uzyskać dalsze informacje.