O czym pamiętać dokonując zwrotu w butiku Lossal?

Lossal to polski butik internetowy oferujący różnorodne produkty dla kobiet. Oferta sklepu obejmuje takie przedmioty jak m.in. sukienki, bluzki, spódnice, spódnice, kombinezony, jak i również akcesoria, w tym biżuterię. Wszystkie produkty możesz bardzo łatwo zwrócić po zakupie, korzystając z wybranej formy nadania przesyłki, która najbardziej Ci odpowiada. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, aby móc go dokonać, a przy tym cały proces zwrotu jest bardzo prosty i intuicyjny. Należy tylko pamiętać o kilku istotnych zasadach związanych z odesłaniem towaru w tym sklepie, z którymi możesz się zapoznać czytając poniższy artykuł.

Jak działa procedura zwrotu w sklepie Lossal?

W sklepie Lossal możesz przejść do nadawania zwrotu od razu, bez konieczności informowania o tym sprzedawcy ani czekania na potwierdzenie otrzymania w informacji o zwrocie, jeśli takowa została przez Ciebie udzielona sprzedawcy. Swój zwrot możesz zgłosić wcześniej, jeśli korzystasz z opcji nadania paczki poprzez serwis Furgonetka, co można zrobić poprzez wejście w odnośnik do serwisu dostępny na stronie sprzedawcy w zakładce dotyczącej zwrotów. Nie jest to jednak jedyny dostępny sposób dokonywania zwrotów w tym sklepie.

Nie ważne, z jakiej opcji nadawania zwrotu zdecydujesz się skorzystać, pamiętaj o obowiązującym w sklepie Lossal terminie 14 dni liczonych od momentu wydania towaru na dokonanie zwrotu. 

Zwrot Lossal - jak go nadać prawidłowo?

Możesz dokonać zwrotu do Lossal na różne sposoby. Oprócz wyżej wspomnianego serwisu Furgonetka, masz również możliwość skorzystania np. z Poczty Polskiej (w takim wypadku pamiętaj jednak, że Twoja przesyłka musi być rejestrowania i posiadać numer śledzenia) lub innego preferowanego przez Ciebie przewoźnika, takiego jak InPost czy DHL. Swoją przesyłkę zapakuj starannie i zaadresuj jak poniżej:

LOSSAL Dział zwrotów i reklamacji
ul. Trześniowska 45/1
20-139 Lublin

Co powinno się znaleźć w przesyłce ze zwrotem do Lossal?

W Twojej paczce z odsyłanymi produktami musi się znaleźć nie tylko towar, ale również paragon z zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Aby przygotować formularz, skorzystaj z dostępnego na stronie sprzedawcy wzoru. Wydrukuj go, a następnie wypełnij potrzebnymi danymi, takimi jak m.in. Twoje dane osobowe i kontaktowe, numer zamówienia i data jego otrzymania oraz numer rachunku bankowego, na który sprzedawca dokona zwrotu należności za zakup.

Jeśli nie możesz znaleźć paragonu z zakupu, nie martw się - nadal możesz dokonać zwrotu. W takim przypadku przygotuj oświadczenie, w którym poinformujesz o zagubieniu dowodu zakupu oraz bankowe potwierdzenie dokonania płatności. Oba dokumenty dołącz do przesyłki zwrotnej.  

Jak dokonać wymiany w butiku Lossal?

Jeśli źle dobrałaś rozmiar danego produktu albo nie odpowiada Ci kolor zamówionych ubrań, możesz spokojnie poprosić o wymianę na inny egzemplarz danego produktu. Aby tego dokonać, postępuj tak samo, co w przypadku zwrotu i dodatkowo dołącz do swojej przesyłki kartkę z informacjami na temat wymiany. Powinny się na niej znaleźć:

  • Numer zwracanego zamówienia,
  • Twoje imię i nazwisko,
  • Informacja o tym, na jaki produkt chcesz wymienić odsyłany towar.

Nowy produkt zostanie do Ciebie wysłany na koszt sprzedawcy.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto