- AlleKurier
- Poradniki
- O czym pamiętać dokonując zwrotu w butiku Lossal?
O czym pamiętać dokonując zwrotu w butiku Lossal?
Lossal to polski butik internetowy oferujący różnorodne produkty dla kobiet. Oferta sklepu obejmuje takie przedmioty jak m.in. sukienki, bluzki, spódnice, spódnice, kombinezony, jak i również akcesoria, w tym biżuterię. Wszystkie produkty możesz bardzo łatwo zwrócić po zakupie, korzystając z wybranej formy nadania przesyłki, która najbardziej Ci odpowiada. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu, aby móc go dokonać, a przy tym cały proces zwrotu jest bardzo prosty i intuicyjny. Należy tylko pamiętać o kilku istotnych zasadach związanych z odesłaniem towaru w tym sklepie, z którymi możesz się zapoznać czytając poniższy artykuł.
Jak działa procedura zwrotu w sklepie Lossal?
W sklepie Lossal możesz przejść do nadawania zwrotu od razu, bez konieczności informowania o tym sprzedawcy ani czekania na potwierdzenie otrzymania w informacji o zwrocie, jeśli takowa została przez Ciebie udzielona sprzedawcy. Swój zwrot możesz zgłosić wcześniej, jeśli korzystasz z opcji nadania paczki poprzez serwis Furgonetka, co można zrobić poprzez wejście w odnośnik do serwisu dostępny na stronie sprzedawcy w zakładce dotyczącej zwrotów. Nie jest to jednak jedyny dostępny sposób dokonywania zwrotów w tym sklepie.
Nie ważne, z jakiej opcji nadawania zwrotu zdecydujesz się skorzystać, pamiętaj o obowiązującym w sklepie Lossal terminie 14 dni liczonych od momentu wydania towaru na dokonanie zwrotu.
Zwrot Lossal - jak go nadać prawidłowo?
Możesz dokonać zwrotu do Lossal na różne sposoby. Oprócz wyżej wspomnianego serwisu Furgonetka, masz również możliwość skorzystania np. z Poczty Polskiej (w takim wypadku pamiętaj jednak, że Twoja przesyłka musi być rejestrowania i posiadać numer śledzenia) lub innego preferowanego przez Ciebie przewoźnika, takiego jak InPost czy DHL. Swoją przesyłkę zapakuj starannie i zaadresuj jak poniżej:
LOSSAL Dział zwrotów i reklamacji
ul. Trześniowska 45/1
20-139 Lublin
Co powinno się znaleźć w przesyłce ze zwrotem do Lossal?
W Twojej paczce z odsyłanymi produktami musi się znaleźć nie tylko towar, ale również paragon z zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Aby przygotować formularz, skorzystaj z dostępnego na stronie sprzedawcy wzoru. Wydrukuj go, a następnie wypełnij potrzebnymi danymi, takimi jak m.in. Twoje dane osobowe i kontaktowe, numer zamówienia i data jego otrzymania oraz numer rachunku bankowego, na który sprzedawca dokona zwrotu należności za zakup.
Jeśli nie możesz znaleźć paragonu z zakupu, nie martw się - nadal możesz dokonać zwrotu. W takim przypadku przygotuj oświadczenie, w którym poinformujesz o zagubieniu dowodu zakupu oraz bankowe potwierdzenie dokonania płatności. Oba dokumenty dołącz do przesyłki zwrotnej.
Jak dokonać wymiany w butiku Lossal?
Jeśli źle dobrałaś rozmiar danego produktu albo nie odpowiada Ci kolor zamówionych ubrań, możesz spokojnie poprosić o wymianę na inny egzemplarz danego produktu. Aby tego dokonać, postępuj tak samo, co w przypadku zwrotu i dodatkowo dołącz do swojej przesyłki kartkę z informacjami na temat wymiany. Powinny się na niej znaleźć:
- Numer zwracanego zamówienia,
- Twoje imię i nazwisko,
- Informacja o tym, na jaki produkt chcesz wymienić odsyłany towar.
Nowy produkt zostanie do Ciebie wysłany na koszt sprzedawcy.