Zwrot do sklepu Lubiebuty.pl - jak dokonać zwrotu?


Zawarcie umowy na odległość, co ma miejsce w przypadku dokonania zakupu w sklepie internetowym, wiąże się z możliwością odstąpienia od niej w terminie do czternastu dni kalendarzowych. Nie trzeba nawet podawać przyczyny odstąpienia od umowy, a sprzedawca jest zobligowany do przyjęcia zwrotu towaru. Oczywiście przedmiot musi zostać odesłany w postaci niezmienionej, w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym razie sprzedawca nie musi przyjąć zwrotu, to samo dotyczy przekroczenia terminu umożliwiającego odstąpienie od umowy.

Jak wykonać zwrot do sklepu Lubiebuty.pl?

Zwroty do Lubiebuty są możliwe pod warunkiem, że nie minie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez klienta. W przeciwnym razie sprzedawca może nie przyjąć odesłanego przedmiotu. Zwracać można wyłącznie produkty, które nie mają widocznych śladów użytkowania. Jeśli jednak doszło do użytkowania towaru, to konsument poniesie za to odpowiedzialność, konsekwencją będzie zmniejszenie wartości przedmiotu umowy. Przesyłki zawierające zwrot do Lubiebuty należy odesłać na adres PHU Jacek Zawada, ul. Kaliska 30, 99-100 Łęczyca. Bardzo ważne jest to, aby odpowiednio zabezpieczyć towar, spakować go we właściwy sposób.

Pudełko z butami nie może zostać oklejone taśmą. Należy owinąć je papierem i dopiero potem przystąpić do sklejania taśmą. Pamiętać należy również o tym, aby w przygotowanej paczce znalazł się wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu towaru. Formularz jest dostępny do pobrania pod adresem http://www.lubiebuty.pl/allegro/formularz_zwrotu.pdf.

Konsument nie jest zobligowany do korzystania z gotowego wzoru formularza zwrotu, nie musi też niczego drukować. Może napisać go odręcznie, wysłać na wyżej wymieniony adres lub przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@lubiebuty.pl. Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego zwrócenia konsumentowi środków, ma na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia od klienta dotyczącego odstąpienia od umowy.

Zwrócone zostaną wszystkie dokonane przez konsumenta płatności. Więcej informacji odnośnie zwrotu towaru zakupionych w sklepie Lubiebuty.pl znajduje się w jego regulaminie. W razie wystąpienia wątpliwości lub pojawienia się pytań zawsze można skontaktować się z obsługą sklepu, która udzieli niezbędnych informacji.

zwrot lubiebuty

Kto ponosi koszty związane ze zwrotem produktu zakupionego w sklepie Lubiebuty?

Jeśli konsument wybrał inny sposób dostawy zamówienia niż najtańsza opcja dostępna w sklepie Lubiebuty, to sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrócenia poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. To na kliencie spoczywa obowiązek poniesienia wszystkich kosztów zwrotu produktu. Sklep Lubiebuty nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc trzeba na własny koszt odesłać towar. Najtańszym i najwygodniejszym rozwiązaniem będzie nadanie paczki na stronie brokera kurierskiego.

W serwisie Allekurier każdy może liczyć na atrakcyjne ceny, są one niższe o nawet 70% w porównaniu z tym, co oferują firmy kurierskie bezpośrednio na swoich stronach internetowych. Warto też wiedzieć, że w sklepie Lubiebuty.pl można towar nie tylko zwrócić, ale też go wymienić. Konsument ma dziesięć dni od dostarczenia mu przesyłki na wymianę obuwia na inny model lub rozmiar. Trzeba powiadomić najpierw o tym obsługę sklepu drogą mailową. Do paczki należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz wymiany wraz z dowodem zakupu.

Trzeba będzie jeszcze wpłacić wybrany koszt przesyłki nowego towaru na numer konta PKOBP 37 1020 3440 0000 7202 0238 7892. Paczki z towarem na wymianę wysyła się na ten sama adres, na który kierowane są przesyłki ze zwrotem.

Sprawdź także:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.