Zwrot do sklepu Panitorbalska.pl - jak dokonać?


Sklep internetowy PaniTorbalska.pl cieszy się dobrymi opiniami zadowolonych klientów. Można liczyć na wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Oczywiście nie każdy zakup musi być trafiony, czasem produkt nie spełni oczekiwań konsumenta lub będzie trzeba z jakichś powodów go zwrócić. Na szczęście w przypadku sklepów internetowych nie ma problemu z odesłaniem towaru, klient ma czternaście dni na dokonanie zwrotu. Czy jednak wygląda to tak samo w sklepie PaniTorbalska? Czas się o tym przekonać i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Zwracanie przedmiotów zakupionych na stronie internetowej PaniTorbalska.pl

W sklepie PaniTorbalska możliwe jest dokonanie zwrotu towaru, a na odstąpienie od umowy klient ma aż 100 dni i nie musi nawet podawać przyczyny. Pierwszy dzień liczony jest od daty dostarczenia przesyłki klientowi. Warto jednak zaznaczyć, że o planowanym zwrocie towaru należy poinformować sklep z większym wyprzedzeniem, trzeba to zrobić w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jest to możliwe drogą telefoniczną lub mailową. Wystarczy zadzwonić, wybierając numer 536 019 908 lub wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail sklep@panitorbalska.pl.

Pismo może być wysłane pocztą elektroniczną lub faksem. Dla wielu osób wygodniejsze będzie wypełnienie formularza online bezpośrednio na stronie http://panitorbalska.pl/_cms/view/16/dokonaj-zwrotu-lub-wymiany.html. Zwroty należy kierować pod adres Gusto ul. Marii Skłodowskiej - Curie 87E 87-100 Toruń.

W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinny znaleźć się: dane teleadresowe firmy, data zawarcia umowy, imię i nazwiska konsumenta oraz jego adres. Nie może zabraknąć podpisu konsumenta w przypadku przesyłania formularza w wersji papierowej i daty wysłania oświadczenia. Zwrotom nie podlegają przedmioty, na których widnieją wyraźne ślady użytkowania, nie mogą być uszkodzone ani niekompletne. Istotne jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu. Konsument jest zobowiązany do zadbania o bezpieczną wysyłkę towaru.

Jeśli nie zabezpieczy właściwie przedmiotu, to niestety sklep może obniżyć jego wartość. Koszty związane z odesłaniem przedmiotu spoczywają niestety na konsumencie. Musi on zapłacić za przesyłkę, dotyczy to każdego towaru zwracanego bez podawania przyczyny.

zwrot do panitorbalska

Jeśli ktoś nadal ma jakieś wątpliwości, to najlepszym rozwiązaniem będzie zapoznanie się z zapisami zawartymi w regulaminie sklepu, można również skontaktować się z obsługą sklepu, która wszystko wyjaśni i udzieli pomocy w razie wystąpienia jakichś problemów. Informacji można szukać na stronach http://panitorbalska.pl/_cms/view/19/odstapienie-od-umowy.html i http://panitorbalska.pl/_cms/view/-7/regulamin.html.

Sprawdź także:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.