- AlleKurier
- Poradniki
- Zwrot do sklepu Panitorbalska.pl - jak dokonać?
Zwrot do sklepu Panitorbalska.pl - jak dokonać?
Sklep internetowy PaniTorbalska.pl cieszy się dobrymi opiniami zadowolonych klientów. Można liczyć na wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Oczywiście nie każdy zakup musi być trafiony, czasem produkt nie spełni oczekiwań konsumenta lub będzie trzeba z jakichś powodów go zwrócić. Na szczęście w przypadku sklepów internetowych nie ma problemu z odesłaniem towaru, klient ma czternaście dni na dokonanie zwrotu. Czy jednak wygląda to tak samo w sklepie PaniTorbalska? Czas się o tym przekonać i rozwiać ewentualne wątpliwości.
Zwracanie przedmiotów zakupionych na stronie internetowej PaniTorbalska.pl
W sklepie PaniTorbalska możliwe jest dokonanie zwrotu towaru, a na odstąpienie od umowy klient ma aż 100 dni i nie musi nawet podawać przyczyny. Pierwszy dzień liczony jest od daty dostarczenia przesyłki klientowi. Warto jednak zaznaczyć, że o planowanym zwrocie towaru należy poinformować sklep z większym wyprzedzeniem, trzeba to zrobić w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jest to możliwe drogą telefoniczną lub mailową. Wystarczy zadzwonić, wybierając numer 536 019 908 lub wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail sklep@panitorbalska.pl.
Pismo może być wysłane pocztą elektroniczną lub faksem. Dla wielu osób wygodniejsze będzie wypełnienie formularza online bezpośrednio na stronie http://panitorbalska.pl/_cms/view/16/dokonaj-zwrotu-lub-wymiany.html. Zwroty należy kierować pod adres Gusto ul. Marii Skłodowskiej - Curie 87E 87-100 Toruń.
W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinny znaleźć się: dane teleadresowe firmy, data zawarcia umowy, imię i nazwiska konsumenta oraz jego adres. Nie może zabraknąć podpisu konsumenta w przypadku przesyłania formularza w wersji papierowej i daty wysłania oświadczenia. Zwrotom nie podlegają przedmioty, na których widnieją wyraźne ślady użytkowania, nie mogą być uszkodzone ani niekompletne. Istotne jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu. Konsument jest zobowiązany do zadbania o bezpieczną wysyłkę towaru.
Jeśli nie zabezpieczy właściwie przedmiotu, to niestety sklep może obniżyć jego wartość. Koszty związane z odesłaniem przedmiotu spoczywają niestety na konsumencie. Musi on zapłacić za przesyłkę, dotyczy to każdego towaru zwracanego bez podawania przyczyny.
![zwrot do panitorbalska](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimages.prismic.io%2Fallekurier%2F99d7150e-4d09-4793-ba31-0cba6e6f4969_AnyConv.com__zwrot-do-panitorbalska.webp%3Fauto%3Dcompress%2Cformat&w=2048&q=75)
Jeśli ktoś nadal ma jakieś wątpliwości, to najlepszym rozwiązaniem będzie zapoznanie się z zapisami zawartymi w regulaminie sklepu, można również skontaktować się z obsługą sklepu, która wszystko wyjaśni i udzieli pomocy w razie wystąpienia jakichś problemów. Informacji można szukać na stronach http://panitorbalska.pl/_cms/view/19/odstapienie-od-umowy.html i http://panitorbalska.pl/_cms/view/-7/regulamin.html.