- AlleKurier
- Poradniki
- O czym pamiętać przed nadaniem zwrotu w Pauloadriani?
O czym pamiętać przed nadaniem zwrotu w Pauloadriani?
Pauloadriani to sprzedawca odzieży skupiający się głównie na produktach dla mężczyzn. Choć marka posiada 11 salonów stacjonarnych na terenie Polski, swoje zakupy możesz też zrobić szybko i wygodnie bez potrzeby wychodzenia z domu - za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Taka forma zakupów posiada również dodatkowe zalety, takie jak możliwość dokonania darmowego zwrotu zakupionych produktów, jeśli nie spełniły one w jakiś sposób Twoich oczekiwań. W poniższym artykule znajdziesz liczne praktyczne wskazówki odnośnie dokonywania zwrotów w sklepie Pauloadriani. Zapraszamy do lektury!
Czego potrzebujesz do zwrotu w Pauloadriani?
Zanim zabierzesz się za opakowanie przesyłki do zwrotu, przygotuj formularz zwrotu, który to należy wypełnić i dołączyć do paczki wraz z odsyłanymi produktami. Wzór formularza znajdziesz w wiadomości e-mail, którą otrzymasz po dokonaniu zakupu lub na swoim koncie po zalogowaniu się na nie na stronie sprzedawcy. Pamiętaj, aby w formularzu znalazła się informacja o tym, na jaki numer konta sklep ma przelać Twoje należności za odesłany zakup! Pamiętaj, też, że termin do zwrotów w Pauloadriani wynosi 14 dni od daty odebrania zamówienia.
Jak przygotować paczkę zwrotną Pauloadriani?
Warto ponownie skorzystać z oryginalnego opakowania, w którym otrzymałeś swoje zakupy, podczas dokonywania zwrotu. W przypadku nadania przesyłki w inny sposób, niż proponowany przez sklep, zaadresuj swoją paczkę na adres: Pauloadriani sp. z o.o. ul. Matejki 9, 91-402 Łódź. Warto jest jednak skorzystać z opcji nadania poprzez serwis szybkiezworty.pl, jako że w takim przypadku zwrot będzie darmowy, a Ty nie będziesz nawet musiał dodatkowo adresować paczki ani umieszczać na niej kodu zwrotu ani etykiety.
Zwrot do Pauloadriani - poradnik krok po kroku
Poniżej przedstawiamy, jak możesz dokonać darmowego zwrotu w Pauloadriani:
- Wejdź na stronę szybkiezworty.pl i wybierz sklep Pauloadriani z listy dostępnych sprzedawców,
- Uzupełnij formularz na stronie potrzebnymi danymi, a następnie czekaj na akceptację zgłoszonego przez Ciebie zwrotu przez pracownika sklepu,
- Przygotuj swoją przesyłkę, nie zapominając o dołączeniu do niej wypełnionego formularza zwrotu,
- Zanieś paczkę do wybranego Paczkomatu InPost i sokrzystaj z kodu, jaki otrzymałeś w wiadomości mailowej po akceptacji swojego zwrotu do nadania swojej przesyłki,
- Czekaj na zwrot środków za zakup, który to nastąpi w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty odesłania niepasujących produktów.
Jak dokonać zakupów z pomocą PayPo?
Zamawianie nowych produktów i opłacanie ich poprzez skorzystanie z płatności odroczonych PayPo jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, jeśli lubisz dokonywać częstych zakupów i regularnie zwracasz produkty. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję płatności PayPo, a następnie wprowadzisz swoje dane i potwierdzisz swoją transakcję za pomocą kodu wysłanego w formie wiadomości SMS.
Dzięki płatnościom odroczonym płacisz tylko za te produkty, które decydujesz się zatrzymać. Nie musisz czekać na przelew ze zwrotem należności po odesłaniu produktów z powrotem do nadawcy, zaś samo opłacanie zakupów w takiej formie jest bardzo proste i wygodne - na dokonanie płatności masz aż 30 dni od daty zakupu.