O czym pamiętać przed nadaniem zwrotu w Pauloadriani?

Pauloadriani to sprzedawca odzieży skupiający się głównie na produktach dla mężczyzn. Choć marka posiada 11 salonów stacjonarnych na terenie Polski, swoje zakupy możesz też zrobić szybko i wygodnie bez potrzeby wychodzenia z domu - za pośrednictwem strony internetowej sklepu. Taka forma zakupów posiada również dodatkowe zalety, takie jak możliwość dokonania darmowego zwrotu zakupionych produktów, jeśli nie spełniły one w jakiś sposób Twoich oczekiwań. W poniższym artykule znajdziesz liczne praktyczne wskazówki odnośnie dokonywania zwrotów w sklepie Pauloadriani. Zapraszamy do lektury!

Czego potrzebujesz do zwrotu w Pauloadriani?

Zanim zabierzesz się za opakowanie przesyłki do zwrotu, przygotuj formularz zwrotu, który to należy wypełnić i dołączyć do paczki wraz z odsyłanymi produktami. Wzór formularza znajdziesz w wiadomości e-mail, którą otrzymasz po dokonaniu zakupu lub na swoim koncie po zalogowaniu się na nie na stronie sprzedawcy. Pamiętaj, aby w formularzu znalazła się informacja o tym, na jaki numer konta sklep ma przelać Twoje należności za odesłany zakup! Pamiętaj, też, że termin do zwrotów w Pauloadriani wynosi 14 dni od daty odebrania zamówienia.

Jak przygotować paczkę zwrotną Pauloadriani?

Warto ponownie skorzystać z oryginalnego opakowania, w którym otrzymałeś swoje zakupy, podczas dokonywania zwrotu. W przypadku nadania przesyłki w inny sposób, niż proponowany przez sklep, zaadresuj swoją paczkę na adres: Pauloadriani sp. z o.o. ul. Matejki 9, 91-402 Łódź. Warto jest jednak skorzystać z opcji nadania poprzez serwis szybkiezworty.pl, jako że w takim przypadku zwrot będzie darmowy, a Ty nie będziesz nawet musiał dodatkowo adresować paczki ani umieszczać na niej kodu zwrotu ani etykiety.

Zwrot do Pauloadriani - poradnik krok po kroku

Poniżej przedstawiamy, jak możesz dokonać darmowego zwrotu w Pauloadriani:

  1. Wejdź na stronę szybkiezworty.pl i wybierz sklep Pauloadriani z listy dostępnych sprzedawców,
  2. Uzupełnij formularz na stronie potrzebnymi danymi, a następnie czekaj na akceptację zgłoszonego przez Ciebie zwrotu przez pracownika sklepu,
  3. Przygotuj swoją przesyłkę, nie zapominając o dołączeniu do niej wypełnionego formularza zwrotu,
  4. Zanieś paczkę do wybranego Paczkomatu InPost i sokrzystaj z kodu, jaki otrzymałeś w wiadomości mailowej po akceptacji swojego zwrotu do nadania swojej przesyłki,
  5. Czekaj na zwrot środków za zakup, który to nastąpi w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty odesłania niepasujących produktów.

Jak dokonać zakupów z pomocą PayPo?

Zamawianie nowych produktów i opłacanie ich poprzez skorzystanie z płatności odroczonych PayPo jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, jeśli lubisz dokonywać częstych zakupów i regularnie zwracasz produkty. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję płatności PayPo, a następnie wprowadzisz swoje dane i potwierdzisz swoją transakcję za pomocą kodu wysłanego w formie wiadomości SMS. 

Dzięki płatnościom odroczonym płacisz tylko za te produkty, które decydujesz się zatrzymać. Nie musisz czekać na przelew ze zwrotem należności po odesłaniu produktów z powrotem do nadawcy, zaś samo opłacanie zakupów w takiej formie jest bardzo proste i wygodne - na dokonanie płatności masz aż 30 dni od daty zakupu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto