W jaki sposób możesz zrealizować zwrot do Lebrand?

Lebrand to polska marka modowa, której oferta obejmuje ekskluzywne ubrania dla kobiet. Firma prowadzi swoją sprzedaż stacjonarnie, jak i online, pozwalając na szybki zakup bez potrzeby wychodzenia z domu. Istnieje również możliwość dokonania szybkiego i bezproblemowego zwrotu zamówionych produktów, jeśli jednak nie spełniają one w pełni Twoich oczekiwań. Procedura zwrotu w Lebrand nie jest niczym trudnym. Co więcej, możesz odesłać swoje produkty całkowicie za darmo lub wymienić niepasujący produkt na inny rozmiar. Jak zatem przystąpić do zwrotu Lebrand? Czytaj dalej, aby poznać wszystkie istotne informacje dotyczące procedury zwrotu produktów u tego sprzedawcy.

W jaki sposób zrealizować zwrot do Lebrand?

Istnieją dwa główne sposoby na realizację zwrotu do sklepu Lebrand:

  • Stacjonarnie - wystarczy zanieść swoje produkty do salonu stacjonarnego Lebrand w Warszawie, przy ul. Mokotowskiej 26.
  • Wysyłkowo - możesz nadać swoją paczkę ze zwrotem na swój koszt, bezpośrednio na adres sklepu: LEBRAND, Ul. Belwederska 19 lok. U34, 00-761 Warszawa. Lebrand oferuje jednak możliwość zwrotu na koszt sklepu - aby uzgodnić taką opcję, skontaktuj się ze sprzedawcą, pisząc na adres: contact@lebrand.pl.

Jakich dokumentów potrzebuję do zwrotu?

Aby zwrot Lebrand mógł zostać zrealizowany, będziesz do niego potrzebowała formularza zwrotu. Skąd go wziąć? Są na to dwa sposoby. Po pierwsze, wzór formularza jest udostępniany przez sprzedawcę po dokonaniu zamówienia, wraz z elektronicznym rachunkiem. Wystarczy zatem wejść na swój adres e-mail wykorzystany podczas składania zamówienia, pobrać załączony formularz oraz wydrukować go i wypełnić. Szablon formularza można również znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie Lebrand.

Pamiętaj, aby wypełniony formularz znalazł się koniecznie w Twojej przesyłce zwrotnej, ponieważ tylko wtedy Twój zwrot będzie mógł zostać zrealizowany. Przygotuj go również wtedy, kiedy dokonujesz zwrotu w sklepie stacjonarnym i okaż go w kasie razem z oddawanymi produktami.

Zwrot do Lebrand - jaki termin obowiązuje w tym sklepie?

W sklepie Lebrand obowiązuje standardowy termin do zwrotu, czyli 14 dni. Czas ten jest liczony od momentu, w którym klient odebrał złożone zamówienie lub dokonała tego inna, upoważniona do tego przez klienta osoba trzecia. Aby zachować termin do zwrotu, nadaj swoją przesyłkę zwrotną przed jego upływem.

Co jeszcze zrobić po nadaniu zwrotu?

Udało Ci się nadać zwrot i zastanawiasz się, co teraz? Na szczęście nie musisz już nic więcej robić - pozostaje tylko czekać na informację zwrotną od sprzedawcy. Sklep Lebrand informuje klientów o otrzymaniu zwrotu drogą mailową, zatem nie musisz martwić się o to, czy Twoja paczka na pewno dotarła do odbiorcy. W ciągu 14 dni od dostarczenia Twojej przesyłki do sklepu możesz się spodziewać zwrotu środków wydanych na odesłany towar. Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto bankowe za pomocą tradycyjnego przelewu.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto