W jaki sposób odesłać nietrafione produkty do Filippo?

Chociaż zakupy online stają się coraz bardziej popularne, to wielu z nas wciąż ma różne obawy z nimi związane. Dotyczy to w szczególności zakupu obuwia, jako że na odległość nie możemy przymierzyć danego produktu, zatem bardzo łatwo o nietrafiony zakup. Na szczęście wiele sklepów jest przygotowanych na ten problem, pozwalając swoim klientom na bezproblemowe wymiany oraz zwroty, dzięki którym szukanie idealnie pasującego obuwia staje się równie wygodne, co w przypadku tradycyjnych zakupów. Filippo to sklep obuwniczy, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując im sposób na łatwy i bezproblemowy zwrot. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz zwrócić niepasujące buty w tym sklepie.

Jak odstąpić od umowy zawartej z Filippo?

W sklepie internetowym marki Filippo przysługuje Ci termin 30 dni na odstąpienie od zawartej umowy. Termin ten obowiązuje od momentu, w którym klient wszedł w posiadanie zamówionego produktu, czyli np. odebrał go z rąk kuriera. Aby dokonać zwrotu w Filippo, należy zarejestrować swoją przesyłkę w systemie na stronie sklepu, co jest bardzo prostym procesem - wystarczy wejść w zakładkę “chcę dokonać zwrotu” i postępować zgodnie z kolejnymi krokami, które przedstawiamy poniżej.

Zwrot do Filippo - jak to zrobić krok po kroku?

Jak zatem działa proces rejestracji zwrotu i nadania przesyłki zwrotnej w Filippo? Po wejściu w zakładkę dotyczącą zwrotu, postępuj, jak poniżej:

  1. Wpisz swój numer zamówienia i adres e-mail użyty podczas dokonywania zakupu, aby uzyskać dostęp do swojego zamówienia. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz zamiast tego do razu przejść do swojej listy zakupów na swoim koncie.
  2. Zaznacz produkty z listy, które chcesz zwrócić oraz wybierz metodę zwrotu, np. poprzez Paczkomaty InPost.
  3. Przygotuj swoją przesyłkę, pamiętając o jej starannym zapakowaniu i wyślij ją na adres: Filippo.pl, Galaktyczna 32A, 80-299 Gdańsk. W przypadku przesyłki InPost, będziesz potrzebować tylko kodu do nadania, który uzyskasz podczas rejestracji zwrotu w systemie.
  4. Czekaj na zwrot środków za towar, który to nastąpi przed upływem 10 dni od daty rejestracji zwrotu w systemie Filippo.

Czy mogę dokonać zwrotu Filippo stacjonarnie?

Jeśli wolisz dokonać zwrotu produktów w sklepie stacjonarnym zamiast nadawania przesyłki, również masz taką możliwość. Najpierw znajdź najbliższy salon na liście sklepów marki, pod zakładką “nasze sklepy” na stronie Filippo. Aby dokonać zwrotu, po prostu zapakuj i zanieść swoje produkty i okaż je wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w danym salonie stacjonarnym.

Informacje o sklepie Filippo

Filippo to polski sprzedawca obuwia damskiego i męskiego, działający online oraz stacjonarnie w kilku różnych miastach na terenie naszego kraju. Produkty Filippo inspirowane są najnowszymi trendami, w tym stylem street fashion. Asortyment sklepu obejmuje różne typy obuwia, zarówno casual, jak i na bardziej eleganckie okazje. Ponadto, sklep prowadzi sprzedaż nie tylko własnych produktów, ale również wielu innych polskich i zagranicznych marek.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto