- AlleKurier
- Poradniki
- W jaki sposób odesłać nietrafione produkty do Filippo?
W jaki sposób odesłać nietrafione produkty do Filippo?
Chociaż zakupy online stają się coraz bardziej popularne, to wielu z nas wciąż ma różne obawy z nimi związane. Dotyczy to w szczególności zakupu obuwia, jako że na odległość nie możemy przymierzyć danego produktu, zatem bardzo łatwo o nietrafiony zakup. Na szczęście wiele sklepów jest przygotowanych na ten problem, pozwalając swoim klientom na bezproblemowe wymiany oraz zwroty, dzięki którym szukanie idealnie pasującego obuwia staje się równie wygodne, co w przypadku tradycyjnych zakupów. Filippo to sklep obuwniczy, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując im sposób na łatwy i bezproblemowy zwrot. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz zwrócić niepasujące buty w tym sklepie.
Jak odstąpić od umowy zawartej z Filippo?
W sklepie internetowym marki Filippo przysługuje Ci termin 30 dni na odstąpienie od zawartej umowy. Termin ten obowiązuje od momentu, w którym klient wszedł w posiadanie zamówionego produktu, czyli np. odebrał go z rąk kuriera. Aby dokonać zwrotu w Filippo, należy zarejestrować swoją przesyłkę w systemie na stronie sklepu, co jest bardzo prostym procesem - wystarczy wejść w zakładkę “chcę dokonać zwrotu” i postępować zgodnie z kolejnymi krokami, które przedstawiamy poniżej.
Zwrot do Filippo - jak to zrobić krok po kroku?
Jak zatem działa proces rejestracji zwrotu i nadania przesyłki zwrotnej w Filippo? Po wejściu w zakładkę dotyczącą zwrotu, postępuj, jak poniżej:
- Wpisz swój numer zamówienia i adres e-mail użyty podczas dokonywania zakupu, aby uzyskać dostęp do swojego zamówienia. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz zamiast tego do razu przejść do swojej listy zakupów na swoim koncie.
- Zaznacz produkty z listy, które chcesz zwrócić oraz wybierz metodę zwrotu, np. poprzez Paczkomaty InPost.
- Przygotuj swoją przesyłkę, pamiętając o jej starannym zapakowaniu i wyślij ją na adres: Filippo.pl, Galaktyczna 32A, 80-299 Gdańsk. W przypadku przesyłki InPost, będziesz potrzebować tylko kodu do nadania, który uzyskasz podczas rejestracji zwrotu w systemie.
- Czekaj na zwrot środków za towar, który to nastąpi przed upływem 10 dni od daty rejestracji zwrotu w systemie Filippo.
Czy mogę dokonać zwrotu Filippo stacjonarnie?
Jeśli wolisz dokonać zwrotu produktów w sklepie stacjonarnym zamiast nadawania przesyłki, również masz taką możliwość. Najpierw znajdź najbliższy salon na liście sklepów marki, pod zakładką “nasze sklepy” na stronie Filippo. Aby dokonać zwrotu, po prostu zapakuj i zanieść swoje produkty i okaż je wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w danym salonie stacjonarnym.
Informacje o sklepie Filippo
Filippo to polski sprzedawca obuwia damskiego i męskiego, działający online oraz stacjonarnie w kilku różnych miastach na terenie naszego kraju. Produkty Filippo inspirowane są najnowszymi trendami, w tym stylem street fashion. Asortyment sklepu obejmuje różne typy obuwia, zarówno casual, jak i na bardziej eleganckie okazje. Ponadto, sklep prowadzi sprzedaż nie tylko własnych produktów, ale również wielu innych polskich i zagranicznych marek.