Zwroty w sklepie Sizeer - co warto wiedzieć?

Ustawa o prawach konsumenta przewiduje możliwość odstąpienia od umowy zawartej online w terminie 14 dni od chwili otrzymania zamówienia. Wiele sklepów internetowych wydłuża ten czas do 30, 90, a nawet 365 dni. Wszystko po to, by przyciągnąć klientów i zachęcić ich do częstszych oraz większych zakupów.

Zwroty Sizeer

Sklep internetowy Sizeer umożliwia konsumentom odstąpienie od umowy w terminie 30 dni od momentu otrzymania przez nich zamówienia. 

Konsument może wybrać w jaki sposób dokona zwrotu artykułów. Do wyboru ma zwrot w salonie stacjonarnym, odesłanie przesyłki przy pomocy Paczkomatów InPost lub dowolnego, innego przewoźnika.

Odstąpienie od umowy w sklepie stacjonarnym wiąże się z zaniesieniem do najbliższego salonu zwracanych produktów wraz z potwierdzeniem zakupu - w tym przypadku fakturą VAT, która została wysłana drogą mailową po finalizacji zamówienia.

Jeżeli klient woli drogę wysyłkową, może nadać zwrot za pomocą Paczkomatów InPost. Sklep informuje, że opcja ta do 31.07 jest bezpłatna. Wystarczy, że użytkownik wypełni formularz zwrotu online i uzupełni swoje dane oraz informacje na temat zamówienia. Następnie otrzyma on potwierdzenie oraz kod, który jest niezbędny do nadania przesyłki zwrotnej. Zostaje on wysłany drogą mailową oraz smsem. Ważny jest przez 72 godziny. Dobrą praktyką jest umieszczenie go na przesyłce. Należy jednak pamiętać, że w przypadku odsyłania zamówienia w tym samym kartonie, w którym zostało ono dostarczone, trzeba odkleić starą etykietę adresową. Pozostaje już tylko zanieść przesyłkę do Paczkomatu i nadać ją za pomocą kodu zwrotu. 

Konsument może również odesłać zamówienie za pomocą wybranego przez siebie przewoźnika. Musi tylko dołączyć wypełniony dokument zwrotu, który został dodany do zamówienia oraz jest do pobrania na stronie internetowej sklepu. Produkty wraz z fakturą należy odesłać na adres, znajdujący się w zakładce “Wymiany Zwroty Reklamacje”. Koszty wysyłki pokrywa klient.

Warunki zwrotu w Sizeer

Produkty zwracane do sklepu internetowego Sizeer nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania, oprócz tych, które wynikają z ich przymierzenia.

Klient ma 30 dni na odstąpienie od umowy od dnia otrzymania przesyłki. 

Zwrot środków jest dokonywany możliwie najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Pieniądze są konsumentowi zwracane taką samą metodą, jaką opłacono zakupy.

Jeżeli klient zdecydował się na częściowy zwrot zamówienia, wówczas koszty transportu musi pokryć we własnym zakresie.

Reklamacje w sklepie Sizeer

Prawo rękojmi obowiązuje przez 2 lata od chwili nabycia produktów. Wymiana może się odbyć w salonie stacjonarnym na terenie całej Polski oraz drogą wysyłkową.

Jeżeli klient zdecyduje się na wymianę w sklepie stacjonarnym, powinien wziąć ze sobą dowód zakupu i towar, który chce zwrócić w ramach rękojmi. Artykuły objęte reklamacją nie są przyjmowane w outletach w Gdańsku, Sosnowcu, Krakowie, Piasecznie oraz w Warszawie.

Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od chwili jej zgłoszenia. W ramach rękojmi konsument może wymienić produkt na nowy, domagać się jego naprawy, obniżenia ceny oraz możliwości odstąpienia od umowy, pod warunkiem, że jego wada jest poważna.

Sprawdź także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto