- AlleKurier
- Poradniki
- Jak dokonać zwrotu w sklepie Flawless?
Jak dokonać zwrotu w sklepie Flawless?
Zakupy online to obecnie znaczne ułatwienie, dzięki któremu możemy nie tylko błyskawicznie zaopatrzyć się w nowe produkty, ale również szybko je zwrócić. Procedura zwrotu nie musi być niczym trudnym - liczne sklepy oferują specjalne sposoby zwrotu przygotowane dla swoich klientów. Należy jednak pamiętać, że różne sklepy rozpatrują zwroty na różne sposoby. Sklepy mogą posiadać np. odmienne terminy na dokonanie zwrotu, czy różne wymogi odnośnie tego, jak i czy trzeba się kontaktować ze sprzedawcą przed odesłaniem towaru. Jeśli zastanawiasz się, jak działają zwroty do sklepu Flawless, wszystkie istotne informacje na ten temat znajdziesz w poniższym artykule!
Co można zwrócić w sklepie Flawless?
Oferta sklepu Flawless obejmuje takie produkty jak odzież damska, w tym m.in. bluzy, spodnie, czy okrycia wierzchnie, jak i torby oraz różnorodne dodatki. Wszystkie oferowane w tym sklepie produkty można zwrócić, jednak tylko pod warunkiem, że:
- produkt jest nieużywany oraz nie posiada żadnych zabrudzeń lub uszkodzeń
- do przesyłki ze zwrotem został dołączony dowód zakupu oraz formularz zwrotu
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu do Flawless. Czas ten jest liczony od momentu, w którym dostarczono Ci przesyłkę z zamówionym produktem.
Jak nadać zwrot do Flawless?
Aby zwrócić produkt zakupiony w sklepie Falwless, zapakuj go starannie i wyślij na adres:
Flawless
ul. Wiertnicza 89,
02-952 Warszawa
Pamiętaj, że sklep nie zwróci kosztów nadania przesyłki zwrotnej. Możesz nadać swoją paczkę poprzez skorzystanie z usługi wybranego kuriera lub Poczty Polskiej. Miej na uwadze, że sklep Flawless nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Takie przesyłki (jak również jakiekolwiek przesyłki nie spełniające warunków do zwrotu) zostaną wysłane z powrotem do nadawcy na jego koszt.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia paczki?
Sklep Flawless dba o komfort swoich klientów, pomagając w przypadkach, gdy przesyłka towaru pójdzie w jakiś sposób nie tak. Może się zdarzyć, że zamówiony produkt przyjdzie do Ciebie w uszkodzonym opakowaniu lub jest niekompletny. W takim wypadku należy wypełnić druk reklamacyjny (koniecznie w obecności kuriera) i zawrzeć w nim takie informacje jak data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń.
Masz również prawo do sprawdzenia stanu danej przesyłki przed jej odebraniem, nawet, jeśli opakowanie zewnętrzne jest nienaruszone. Jeśli okaże się, że zawartość przesyłki jest uszkodzona, również należy spisać protokół szkody. Gotowy protokół wyślij do sklepu oraz skontaktuj się również ze sklepem mailowo, pisząc na adres: [email protected]. Otrzymasz pomoc w dokonywaniu dalszych kroków związanych z reklamacją produktu.
Informacje o sklepie Flawless
Flawless to polska firma odzieżowa, której główną filozofią jest etyczna i odpowiedzialna produkcja mody. Wszystkie ubrania spod tej marki są projektowane i szyte w Polsce, z wykorzystaniem wysokiej jakości naturalnych materiałów. Kolekcje Flawless charakteryzują ponadczasowa uniwersalność oraz minimalizm, które w połączeniu w trwałością ubrań sprawiają, że produkty tej marki starczają na wiele lat użytkowania.