Jak działa nadawanie zwrotu do Tono?

Zakupy online dają nam możliwość wybierania z jeszcze szerszego asortymentu dostępnych produktów niż kiedykolwiek. Nie musisz się już martwić, czy znajdziesz ubrania w swoim rozmiarze albo co zrobić, jeśli zakupiony produkt Ci nie odpowiada. Nowe ubrania zakupisz w sieci z łatwością, a w razie potrzeby dokonasz również ich szybkiego zwrotu. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, jak działa procedura zwrotu w sklepie Tono, oferującym odzież damską plus size.

Ile mam czasu na zwrot do Tono?

W większości sklepów internetowych czas na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni. Tego właśnie wymagają przepisy w naszym kraju, nakładając minimalną ilość czasu na dokonanie zwrotu, której muszą przestrzegać wszyscy sprzedawcy. Niektóre sklepy decydują się jednak na wydłużenie tego terminu. Ma to miejsce również w przypadku sklepu Tono, w którym przysługuje Ci aż 30 dni na wykonanie zwrotu. Czas ten jest liczony od momentu, w którym doręczono Ci przesyłkę z zamówionym towarem.

Na co zwrócić uwagę przed wykonaniem zwrotu do Tono?

Pamiętaj o kilku kwestiach, o które należy zadbać, aby Twój zwrot został rozpatrzony pozytywnie. Po pierwsze, zwróć uwagę, aby zwracany towar był nienaruszony i kompletny. Jeśli zamówiłaś cały zestaw, taki jak sukienka wraz z akcesoriami, np. paskiem czy biżuterią, wszystkie te elementy muszą zostać zwrócone razem. Po drugie pamiętaj, że niektóre produkty, takie jak bielizna, nie podlegają możliwości zwrotu. Na koniec nie zapomnij, że do wykonania zwrotu będzie Ci potrzebny wypełniony formularz.

Zwrot Tono - jak przygotować paczkę?

Jak zatem przygotować swoją przesyłkę do Tono? Wspomniany wcześniej formularz możesz wydrukować ze strony sklepu, do znalezienia w zakładce dotyczącej zwrotów. Znajdziesz tam szablony w dwóch formatach, które możesz przygotować w wersji papierowej. Istnieje też możliwość własnoręcznego napisania oświadczenia wraz z wszystkimi potrzebnymi do zwrotu danymi. W razie czego swój formularz możesz również wysłać do sklepu mailowo, zamiast dołączać go do paczki.

Pakując swoje produkty do wysyłki zadbaj przede wszystkim o to, aby były one dobrze zabezpieczone, dzięki czemu unikniesz jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z transportu.

Sposoby nadania zwrotu do Tono

Możesz łatwo nadać swój zwrot poprzez Szybkie Zwroty, obsługiwane przez Paczkomaty InPost. W tym celu wystarczy wygenerować etykietę do zwrotu poprzez panel na stronie Tono, nakleić ją na przesyłkę, a następnie zanieść do wybranego Paczkomatu InPost.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz lub nie chcesz korzystać z Szybkich Zwrotów, możesz nadać paczkę przy pomocy wybranej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W takim przypadku swoją przesyłkę zaadresuj bezpośrednio do magazynu sklepu:

TONO magazyn zwrotów
ul. Kresowa 6
41-200 Sosnowiec

Jak mogę się skontaktować ze sklepem Tono?

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie swojego zamówienia czy możliwości zwrotu, możesz łatwo skontaktować się ze sklepem Tono:

  • telefonicznie, pod numerem +48 732 123 889
  • mailowo, poprzez adres: kontakt@tono.pl
  • poprzez Facebooka sklepu: TONO

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto