Jak prawidłowo dokonać zwrotu do Outlet Diverse?

Internet jest dla nas obecnie dużym ułatwieniem pod wieloma względami. Jednym z nich jest na pewno możliwość dokonania bezproblemowych zakupów po okazyjnych cenach bez potrzeby wychodzenia z domu. Mając dostęp do takich sklepów internetowych, jak Outlet Diverse, możemy łatwo złożyć nowe zamówienie, a w razie potrzeby również bezproblemowo zwrócić zakupione produkty, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie spełniły one naszych oczekiwań. W poniższym poradniku znajdziesz omówienie wszystkich najważniejszych kwestii związanych ze zwrotami w tym sklepie internetowym. Zwroty do Outlet Diverse to nic trudnego - przekonaj się o tym sam, czytając dalej!

Jaki termin do zwrotu obowiązuje w Outlet Diverse?

Wszyscy klienci internetowego outletu marki Diverse mają możliwość dokonania zwrotu zamówionych produktów bez potrzeby podawania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zakupem. Jeśli jednak jesteś członkiem Diverse Club, termin na zwrot ulega wydłużeniu do 21 dni. Jeśli często dokonujesz zakupów w Outlecie Diverse, warto rozważyć dołączenie do klubu, zwłaszcza, że członkostwo wiąże się również z innymi atutami, takimi jak dodatkowe rabaty czy dostęp do historii dokonanych zamówień.

Jak dokonać darmowego zwrotu do Outletu Diverse?

Sklep Diverse oferuje możliwość dokonania darmowego zwrotu produktów zamówionych w internetowym outlecie poprzez salony stacjonarne marki. Wystarczy zatem, że zapakujesz swoje produkty, dołączysz do nich formularz zwrotu i okażesz całość wraz z paragonem potwierdzającym zakup w wybranym salonie Diverse. Możesz znaleźć najbliższy salon korzystając z listy wszystkich sklepów marki, dostępnej na stronie internetowej Outlet Diverse.

Zwrot Outlet Diverse - jak przygotować formularz zwrotu?

Formularz zwrotu jest ważnym dokumentem, jako że dostarcza on sprzedawcy wszystkie istotne informacje w procesie przetwarzania zwrotu. Możesz skorzystać ze wzoru formularza dostępnego na stronie internetowej Outletu Diverse, aby nie zapomnieć o żadnych istotnych danych. Przede wszystkim pamiętaj jednak, aby na Twoim formularzu znalazły się Twoje podstawowe dane osobowe, informacje odnośnie zamówienia (numer zamówienia, typ zwracanego produktu, data zakupu) oraz numer konta bankowego, na które sklep ma dokonać zwrotu środków za odesłany towar. Nie zapomnij też, aby złożyć swój odręczny podpis na gotowym dokumencie i dołączyć go do swojej przesyłki.

W jaki sposób nadać przesyłkę zwrotną?

Jeśli decydujesz się na zwrot produktów do Outlet Diverse, nie jest on niczym skomplikowanym ani wymagającym. Wystarczy starannie przygotować swoją paczkę do wysyłki (warto skorzystać z oryginalnego opakowania, w którym sprzedawca przysłał Twoje produkty), dołączyć do niej formularz oraz dowód zakupu i zaadresować paczkę na:

ETOS S.A.
ul. Bysewska 23
80-298 Gdańsk

Możesz skorzystać z wybranego sposobu nadania paczki, takiego jak ulubiona firma kurierska lub Poczta Polska. Miej przy tym na uwadze, że to Ty ponosisz bezpośrednie koszty wysyłki towaru, dlatego przesyłki nadane opcją za pobraniem nie zostaną przyjęte przez sklep.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto