Jak wygląda zwrot towaru w sklepie Jungmob?

Internet jest dobrą przestrzenią do zakupu produktów w konkretnych stylach lub produkcji konkretnych marek. Jednym z wielu sklepów oferujących przedmioty należące do danej marki jest sklep internetowy firmy Jungmob. Znajdziesz w nim wiele typów ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, które ponadto zostały wyprodukowane na terenie naszego kraju. Jeśli jesteś klientem sklepu Jungmob i zastanawiasz się, co zrobić, jeśli produkt jest wadliwy lub z jakiegoś powodu nie spełnił Twoich oczekiwań i zastanawiasz się nad jego odesłaniem, zachęcamy do zapoznania się z poniższym poradnikiem. Znajdziesz w nim wszystkie istotne informacje związane ze zwrotami, wymianami i reklamacjami dokonywanymi w tym sklepie.

Jaki jest adres do wysyłki w Jungmob?

Wszystkie produkty odsyłane do Jungmob powinny zostać zaadresowane jak poniżej:

JUNGMOB
ul. Błękitna 7
05-126 Stanisławów Pierwszy

Wyślij swoją paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wybranego kuriera. W przypadku Poczty Polskiej, postaraj się zachować dowód nadania przesyłki. Może on się okazać potrzebny w przypadku zagubienia paczki, stając się w takiej sytuacji podstawą do dokonania przez Ciebie reklamacji w związku z zaginięciem towaru.

Co dołączyć do paczki ze zwrotem?

Poza zwracanym towarem w paczce powinny się też znaleźć wypełniony formularz zwrotu oraz paragon. Możesz przygotować formularz na podstawie szablonu dostępnego na stronie sklepu. Pamiętaj, aby uwzględnić w nim numer konta bankowego, na który sklep dokona zwrotu należności za odesłany towar. Swój paragon natomiast znajdziesz w paczce razem z przesyłką.

Ile jest dni na zwrot Jungmob?

W większości sklepów klienci dysponują terminem 14 dni od momentu odebrania przesyłki na ewentualne zrezygnowanie z zakupu i odesłanie produktów z powrotem do nadawcy. Ten sam termin obowiązuje również w sklepie Jungmob. Z tego powodu, jeśli chcesz zwrócić lub wymienić produkt w tym sklepie, nadaj swoją paczkę przed upływem 14 dni od daty doręczenia towaru.

Wymiana w Jungmob - jak to działa?

Możesz wymienić produkty zamówione w sklepie Jungmob na inne, w terminie do 14 dni od momentu, w którym odebrano przesyłkę z towarem. W tym celu skorzystaj z formularza wymiany, który to można pobrać na stronie sprzedawcy. Poza tym dokumentem, wymiany w Jungmob przebiegają tak samo, co zwroty. Chociaż nadanie paczki zwrotnej wiąże się z kosztami ze strony klienta, to przesyłka z nowym towarem zostanie do Ciebie wysłana na koszt sprzedawcy.

Jak dokonać reklamacji w Jungmob?

Zwroty oraz wymiany obejmują tylko produkty nienaruszone, bez jakichkolwiek uszkodzeń. Jeśli jednak po odebraniu paczki okazało się, że Twój towar jest wadliwy, możesz dokonać jego reklamacji. W tym celu wypełnij odpowiedni formularz i dołącz go do przesyłki wraz z paragonem. Reklamacje Jungmob powinny być kierowane na ten sam adres, co wymiany i zwroty. Czas rozpatrzenia reklamacji w tym sklepie wynosi około 14 dni.

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto