AlleKurier wymaga dokonania wpłaty za zlecenie przed rozpoczęciem usługi transportowej.
Akceptujemy wpłaty za pośrednictwem serwisu dotpay.pl, który umożliwia dokonywanie wpłat z większości banków w ciągu kilku minut - szczegóły znajdziesz tutaj. Za pomocą tego kanału zapłacisz m. in. używając karty płatniczej Visa/MasterCard.
Możesz dokonać wpłaty bezpośrednio na konto bankowe AlleKurier. Każdy użytkownik posiada własny 26-cyfrowy numer rachunku. Znajdziesz go po zalogowaniu, wybierając w menu opcję Finanse > Saldo i Wpłata.
Ważne! Jeśli realizujesz wpłatę na nasze konto, w celu przyspieszenia prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty w postaci pliku PDF na adres biuro@allekurier.pl. Na podstawie potwierdzenia zaksięgujemy Twoją wpłatę, abyś nie musiał czekać. Księgowanie wpłat odbywa się na bieżąco w godzinach pracy biura (8-16 w dni robocze) i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 30 minut.
Jeśli nie wyślesz nam potwierdzenia wpłaty, księgowanie wpłat na konto AlleKurier odbywa się każdego dnia, około godziny 6 rano. Jeśli wpłata została zlecona w banku poprzez bankowość internetową w dniu roboczym w godzinach porannych lub około południa (w zależności od banku) to zostanie zaksięgowana następnego dnia roboczego o godzinie 6 rano.
Jeśli wpłata została zlecona w godzinach popołudniowych lub wieczornych, to środki widoczne będą na subkoncie AlleKurier o godzinie 6 rano drugiego dnia roboczego.
AlleKurier posiada konto bankowe w Banku Millenium. Nawet jeśli posiadasz rachunek w tym samym banku co my, Twoja wpłata podlega zasadom księgowania jak dla przelewów z banków zewnętrznych. Wynika to ze specyfiki księgowania płatności masowych.
AlleKurier wystawia jedną zbiorczą fakturę VAT za przesyłki z całego miesiąca. Jest ona wysyłana pierwszego dnia każdego miesiąca na adres e-mail zarejestrowanego użytkownika. Wiadomość zawiera fakturę w postaci pliku PDF oraz załącznik z zestawieniem przesyłek. Nie wysyłamy faktur drogą tradycyjną (na podstawie regulaminu AlleKurier roz. 5 pkt. 7).