W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę?


AlleKurier wymaga dokonania wpłaty za zlecenie przed rozpoczęciem usługi transportowej.

Metoda 1 - szybkie płatności

Akceptujemy wpłaty za pośrednictwem serwisu dotpay.pl, który umożliwia dokonywanie wpłat z większości banków w ciągu kilku minut - szczegóły znajdziesz tutaj. Za pomocą tego kanału zapłacisz m. in. używając karty płatniczej Visa/MasterCard.

Metoda 2 - wpłata przelewem

Możesz dokonać wpłaty bezpośrednio na konto bankowe AlleKurier. Każdy użytkownik posiada własny 26-cyfrowy numer rachunku. Znajdziesz go po zalogowaniu, wybierając w menu opcję Finanse > Saldo i Wpłata.

Ważne! Jeśli realizujesz wpłatę na nasze konto, w celu przyspieszenia prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty w postaci pliku PDF na adres biuro@allekurier.pl. Na podstawie potwierdzenia zaksięgujemy Twoją wpłatę, abyś nie musiał czekać. Księgowanie wpłat odbywa się na bieżąco w godzinach pracy biura (8-16 w dni robocze) i zazwyczaj nie trwa dłużej niż 30 minut.

jak zapłacić za przesyłkę

Czas księgowania wpłat standardowych

Jeśli nie wyślesz nam potwierdzenia wpłaty, księgowanie wpłat na konto AlleKurier odbywa się każdego dnia, około godziny 6 rano. Jeśli wpłata została zlecona w banku poprzez bankowość internetową w dniu roboczym w godzinach porannych lub około południa (w zależności od banku) to zostanie zaksięgowana następnego dnia roboczego o godzinie 6 rano.

Jeśli wpłata została zlecona w godzinach popołudniowych lub wieczornych, to środki widoczne będą na subkoncie AlleKurier o godzinie 6 rano drugiego dnia roboczego.

AlleKurier posiada konto bankowe w Banku Millenium. Nawet jeśli posiadasz rachunek w tym samym banku co my, Twoja wpłata podlega zasadom księgowania jak dla przelewów z banków zewnętrznych. Wynika to ze specyfiki księgowania płatności masowych.

Przykład 1

  • Przelew na konto AlleKurier został zlecony poprzez bankowość internetową w poniedziałek roboczy o godzinie 10 rano.
  • Środki pojawią się na subkoncie AlleKurier we wtorek rano o godzinie 6.

Przykład 2

  • Przelew na konto AlleKurier został zlecony poprzez bankowość internetową w poniedziałek roboczy o godzinie 15 po południu.
  • Środki pojawią się na subkoncie AlleKurier w środę rano o godzinie 6.

Faktura VAT - kiedy ją otrzymam?

AlleKurier wystawia jedną zbiorczą fakturę VAT za przesyłki z całego miesiąca. Jest ona wysyłana pierwszego dnia każdego miesiąca na adres e-mail zarejestrowanego użytkownika. Wiadomość zawiera fakturę w postaci pliku PDF oraz załącznik z zestawieniem przesyłek. Nie wysyłamy faktur drogą tradycyjną (na podstawie regulaminu AlleKurier roz. 5 pkt. 7).

Sprawdź również:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.