- AlleKurier
- Poradniki
- Van Graaf zwroty - jak zwrócić zakup ze sklepu internetowego?
Van Graaf zwroty - jak zwrócić zakup ze sklepu internetowego?
Konsument, dokonując zakupów przez Internet, ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Jest to tzw. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, regulowane w Polsce przez ustawę o prawach konsumenta. Serwis wygodnezwroty.pl zapewnia klientom proste i bezpieczne zwracanie towarów. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jaka jest polityka sklepu, jeśli chodzi o Van Graaf zwroty.
Jakie produkty podlegają pod zwrot Van Graaf?
Sklep internetowy Van Graaf posiada w swojej ofercie odzież, obuwie oraz akcesoria zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Wszystkie produkty można zwrócić w przypadku, gdy towar nie pasuje, nie spełnia naszych oczekiwań lub różni się w rzeczywistości od prezentacji na stronie internetowej. Ważne, aby produkt nie był noszony i nie posiadał śladów użytkowania, co uniemożliwi jego ponowną sprzedaż.
Jak zrobić w sklepie Van Graaf zwroty?
Zwrotu zakupionych produktów można dokonać poprzez oficjalną stronę sklepu internetowego lub w jednym z salonów sklepu. Łatwiejszym i bardziej komfortowym rozwiązaniem dla klientów jest jednak wykorzystanie strony wygodnezwroty.pl. System wygeneruje etykietę z odpowiednim adresem, na który trzeba nadać zwrot oraz dostosuje odpowiednią formę przesyłki.
Van Graaf zwroty - poradnik krok po kroku
Serwis wygodnezwroty.pl umożliwia wygodne i bezpieczne nadanie paczki. Sprawdź krok po kroku jak to wykonać:
- Przejdź na stronę wygodnezwroty.pl i wyszukaj na liście sklep Van Graaf.
- Możesz założyć konto klienta lub nadać zwrot uzupełniając formularz z danymi kontaktowymi. Ważne jest, aby następnie potwierdzić adres mailowy.
- Wypełnij podany na stronie formularz zwrotu, pamiętaj aby umieścić w paczce dowód zakupu. Może to być paragon, faktura lub odręcznie napisany numer zamówienia.
- Wydrukuj etykietę i umieść ją na paczce, tak aby była czytelna dla kuriera. Nie zaklejaj ważnych danych taśmą klejącą.
- Wybierz formę przesyłki, może to być usługa firmy kurierskiej, poczta lub Paczkomat®.
- Poczekaj na informację, że zwrot został przyjęty. Ważne, aby zachować potwierdzenie złożenia reklamacji. Do 14 dni powinieneś otrzymać również zwrot pieniędzy.
Gdzie nadać zwrot do Van Graaf?
Zwrot do Van Graaf można wykonać poprzez oficjalny link na stronie sklepu. Co więcej, jeśli zamówiliśmy kilka przedmiotów i chcemy je zwrócić można to zrobić wysyłając jedną paczkę. Natomiast, jeśli chcemy wygodnie nadać paczkę i nie martwić się, czy na pewno dotrze ona do sklepu Van Graaf, możemy skorzystać ze strony wygodnezwroty.pl, na której znajdziemy szczegółowe instrukcje jak to dokładnie zrobić.
Jak zapakować przesyłkę do zwrotu?
Postaraj się, aby dokonać zwrotu w oryginalnych opakowaniach produktu. Ważne również jest, aby umieścić w paczce metki oraz dowód zakupu (paragon, faktura, numer zamówienia). Postaraj się, aby przesyłka była bezpiecznie zapakowana, a etykieta czytelna i nie zasłonięta, np taśmą klejącą. Zapewni to bezproblemowy transport do sklepu, co również ułatwi szybszy zwrot i przyjęcie reklamacji.