Zwrot do sklepu Dstreet - jak dokonać zwrotu?


Zaletą kupowania w sklepach stacjonarnych jest to, że można dotknąć produkt, dokładnie go obejrzeć z każdej strony. Gorzej bywa z jego zwróceniem, niektóre sklepy wyraźnie zaznaczają, że po dokonaniu zakupu możliwe staje się oddanie produktu wyłącznie w ramach reklamacji, jeśli będzie miał on wadę. Oczywiście nie brakuje też sklepów, które nie robią problemów i przyjmują zwroty. W przypadku robienia zakupów online każdy ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli do zwrócenia towaru i to bez podawania przyczyny w ciągu czternastu dni. Pora zastanowić się nad tym, jak to wygląda w przypadku sklepu Dstreet, który sprzedaje odzież męską i damską, obuwie oraz rozmaite akcesoria.

W jaki sposób wykonać zwroty Dstreet?

Zawierając umowę na odległość, czyli dokonując zakupu w sklepie internetowym, konsument ma możliwość zwrócenia towaru. Oczywiście trzeba poinformować sprzedawcę o chęci odstąpienia od umowy, co można zrobić poprzez wysłanie stosownego oświadczenia pocztą lub za pomocą specjalnego formularza online. Zwrot Dstreet jest możliwy w terminie czternastu dni od dnia otrzymania przesyłki z towarem, który chce się odesłać. W celu dokonania zwrotu towaru w sklepie Dstreet należy pobrać gotowy formularz na stronie https://dstreet.pl/data/include/cms/dokumenty/formularze/Dstreet-formularz_zwrotu.pdf, po czym go wypełnić i przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@dstreet.pl. Oczywiście oświadczenie to może mieć inną formę.

Najważniejsze jest to, aby podać niezbędne informacje i poinformować sprzedawcę o odstąpieniu od zawartej z nim umowy. Nie wiąże się to z żadnymi negatywnymi konsekwencjami ani dodatkowymi kosztami. W Dstreet możliwe jest dokonanie zwrotu towaru poprzez zakładkę znajdującą się na stronie sklepu, mogą to zrobić zalogowani klienci. Zwroty do sklepu Dstreet są bardzo proste, nawet jeśli nie ma się możliwości wydrukowania formularza.

Można napisać oświadczenie odręcznie. Wymaga to podania swojego indywidualnego loginu ze sklepu, w którym dokonano zakupu oraz numeru zamówienia. Niezbędne będzie również zapisanie swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu kontaktowego, pełnego adresu do wysyłki zwrotnej oraz modelu, rozmiaru oraz koloru odsyłającego produktu.

Chcesz zwrócić zakupy do innego sklepu? Poznaj wskazówki z pozostałych poradników!

zwrot dstreet

Co warto wiedzieć o zwrotach towaru w sklepie Dstreet?

W sklepie Dstreet nie ma możliwości odesłania towaru przesyłką pobraniową. Musi zostać ona wcześniej opłacona. Towar trzeba odpowiednio zabezpieczyć, włożyć do kartonu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu, po czym wysłać na adres: D-TEX Sp. z o.o. ul. Jana Długosza 5, 98-300 Wieluń. Klient zwraca zakupiony przedmiot na własny koszt, dlatego warto poszukać najtańszej metody wysyłki. Godna polecenia jest strona Allekurier.pl, na której można nadawać przesyłki tanio i szybko, w dowolnym miejscu i momencie. Broker kurierski oferuje ceny niższe o nawet 70% niż w przypadku wysłania paczki bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej. Do wyboru jest mnóstwo sprawdzonych przewoźników, wystarczy wypełnić krótki formularz, wysłać i opłacić zamówienie.

Podczas wypełniania formularza zwrotu klient zostanie poproszony o podanie numeru konta, na który sklep przeleje środki za odesłany towar. Zwroty są rozpatrywane w terminie do czternastu dni od ich otrzymania przez sklep. Klient nie otrzyma zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru. Status zwrotu można na bieżąco sprawdzać na panelu sklepowym klienta lub po numerze nadania przewoźnika.

Oczywiście jeśli klient dokona zwrotu towaru po upływie czternastu dni lub towar będzie mieć widoczne ślady użytkowania, to niestety musi liczyć się z tym, że sklep go nie przyjmie lub obniży jego wartość.

Sprawdź także:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.