Zwrot do sklepu Casu.pl - jak dokonać?


Robienie zakupów online ma mnóstwo zalet, a jedną z nich jest możliwość dokonania zwrotu zakupionego produktu. Zdarza się tak, że towar nie spełni oczekiwań z jakichś powodów. Nie stanowi to jednak większego problemu, wystarczy odesłać go do nadawcy, aby móc uzyskać zwrot pieniędzy. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, aby produkt był w nienaruszonym stanie, nie może mieć śladów użytkowania. Należy go odesłać w oryginalnym opakowaniu i mieć potwierdzenie tego, że dokonało się zwrotu towaru, tak na wszelki wypadek. Osoby szukające dobrej jakości obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego bardzo często robią zakupy w sklepie Casu.pl, który umożliwia bezproblemowe zwroty, dbając o zadowolenie klientów.

Na czym polega zwrot Casu.pl?

Nawet jeśli dany produkt wygląda na zdjęciach bardzo atrakcyjnie, z opisu wynika, że będzie odpowiedni, to po jego otrzymaniu może okazać się nietrafionym zakupem. Zdarza się również, że ktoś się rozmyśli i stwierdzi, że jednak nie potrzebuje danego przedmiotu i najchętniej zwróciłby go do sklepu. Nie ma tego problemu w Casu.pl. W większości przypadków konsumenci mają 14 dni na zwrócenie towaru zakupionego przez Internet, ale w Casu klient może to zrobić w ciągu aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Należy odpowiednio zapakować produkt, aby nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie, dołączyć do niego formularz zwrotu, który jest do pobrania na stronie https://www.casu.pl/pub/media/dokumenty/formularz-zwrotu-casu.pdf. Trzeba go wydrukować i uzupełnić wymagane pola. Istotne jest także podanie numeru konta, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

Nie trzeba dołączać do przesyłki paragonu, formularz zwrotu będzie wystarczający. Sklep kieruje się numerem zamówienia i fakturą wystawioną w formie elektronicznej.

Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, a pudełko z obuwiem należy spakować do kartonu lub foliopaku, bez oklejania go taśmą. Klient sam wybiera, w jaki sposób wyśle przesyłkę ze zwracanym towarem. Można zrobić to za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej na adres: Firma Handlowa “ILSCY” Spółka Jawna, 67-400 Wschowa, ul. Towarowa 2. Należy też podać numer telefonu 506 455 483 i dopisek „CASU - ZWROT”. Jeśli paczka ma dojść jak najszybciej i w nienagannym stanie, to warto wysłać ją za pośrednictwem brokera kurierskiego, co pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. Na Allekurier.pl ceny przesyłek są relatywnie niskie, do nawet 70 niższe niż w przypadku nadania paczek bezpośrednio u przewoźnika. Sklep Casu nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

zwrot casu

Sklep Casu zwroty – co warto wiedzieć?

Firma Casu po otrzymaniu przesyłki z towarem dokona zwrotu środków do siedmiu dni roboczych, ale termin ten może się wydłużyć do maksymalnie 14 dni w niektórych sytuacjach. W zależności od tego, jaką klient wybrał na początku formę płatności, w ten sam sposób otrzyma zwrot środków. Trzeba mieć na uwadze to, że zwrot może zostać odrzucony, jeśli na produkcie pojawią się widoczne ślady użytkowania. Po upływie 30 dni od zakupu produktu konsument traci możliwość jego zwrócenia. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości odnośnie polityki zwrotów, to warto zapoznać się dokładnie z wszystkimi zapisami zawartymi w regulaminie sklepu Casu. Są one dostępne na stronie https://www.casu.pl/regulamin.

Każdy ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, czyli od daty zakupu. Dostępny na stronie sklepu formularz trzeba wypełnić i wysłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Należy umieścić w nim datę zawarcia umowy, imię i nazwisko, adres, podpis, datę.

Zwrot zakupów do innego sklepu? Nic trudnego! Zobacz nasze pozostałe poradniki, które Ci w tym pomogą!

Sprawdź także:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.