Zwroty Xkom - jak zwrócić towar do sklepu?

Zakup nowego telefonu powinien być dobrze przemyślany, ale zdarza się, że wybrane urządzenie jednak nie spełnia oczekiwań. W takiej sytuacji pozostaje je zwrócić, co jest oczywiście możliwe w przypadku robienia zakupów w sklepie Xkom. Konsumenci mogą liczyć na prosty i bezproblemowy zwrot elektroniki, a cała procedura przebiega niezwykle szybko i łatwo. Można wobec tego śmiało kupować, bez obawy o ewentualny zwrot, bo cały proces został ograniczony do zaledwie kilku kroków.

Czy w Xkom zwroty są darmowe?

W Xkom zwrot towaru nie jest żadnym problemem, dzięki czemu nie trzeba zostawać z niechcianym produktem, ale można oddać go i odzyskać pieniądze. Klient ma na zwrot produktu piętnaście dni od daty jego otrzymania. Co więcej, można zrobić to bez dodatkowych kosztów, całkowicie za darmo. Wystarczy udać się do paczkomatu z przygotowaną paczką, bez martwienia się o resztę. Xkom oddaje gotówkę, nie żadne bony ani karty podarunkowe, jak ma to miejsce w przypadku wielu sklepów. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu siedmiu dni, a jeżeli do tego czasu się to nie uda, można liczyć na dodatkowe korzyści. Zgodnie z regulaminem Xkom zobowiązuje się do podarowania aż 50 złotych na zakupy w Xkom z tytułu powstałych opóźnień. Jak widać, każdy klient będzie w pełni usatysfakcjonowany. Jedyne o czym trzeba pamiętać, to o poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i odesłaniu kompletnego produktu, aby sprawnie i szybko otrzymać pieniądze za zwracany towar.

zwrot Xkom

Jak zwrócić niechciany produkt do Xkom?

Przechodząc do wypełniania zgłoszenia zwrotu w Xkom, trzeba zaznaczyć w typie zgłoszenia pierwszą pozycję na liście, czyli zwrot. Kolejnym krokiem będzie podanie danych zamówienia: miejsca i daty zakupu, numeru paragonu lub faktury, daty otrzymania towaru. W informacjach o produkcie dodaje się zakupiony towar, potem można przejść do podania dodatkowych informacji: sposobu wysyłki zwracanych produktów, oczekiwanego sposobu zakończenia zgłoszenia, powodu zwrotu. Można też wpisać uwagi do zgłoszenia, jeśli takie się pojawią. Opcjonalnie można też załączyć zdjęcia, fakturę czy inne dokumenty. W części dane zgłaszającego wymagane jest podanie imienia i nazwiska, numeru konta bankowego, kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu, e-maila, numeru telefonu. Po zaakceptowaniu warunków zgłoszenia reklamacyjnego można wysłać zgłoszenie i gotowe!

Firma zostanie poinformowana o zwrocie towaru, a konsumentowi pozostaje zapakować produkt i odesłać go na adres: 

serwis x-kom 

ul. Rejtana 29B,

42-202 Częstochowa, nr RMA.

Można też odwiedzić dowolny salon stacjonarny osobiście, jeżeli będzie to dla kogoś wygodniejszy sposób. Gdy firma otrzyma przesyłkę ze zwrotem, poinformuje o tym, po czym zleci przelew ze zwracanymi środkami w ciągu siedmiu dni roboczych.

Zwroty w Xkom – o czym trzeba pamiętać?

Xkom można zwracać niemalże każdy produkt, ale są pewne wyjątki. Niemożliwe jest odstąpienie od umowy, jeśli dotyczy ona kupna-sprzedaży produktów cyfrowych, produktów wykonanych na zamówienie (zgodnie z specyfiką i indywidualnymi potrzebami klienta), rozpakowanych produktów multimedialnych (z przerwaniem oryginalnego zapieczętowania), produktów higienicznych. W salonie nie można zwracać towarów o dużym gabarycie, czyli przykładowo telewizorów i monitorów o przekątnej powyżej 32” czy foteli gamingowych.

Jak wysłać zwroty Xkom?

Cała procedura zwrotów w Xkom polega na wybraniu rodzaju zgłoszenia, wypełnieniu formularza i opisania zwrotu. Firma po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuje się z klientem w ciągu dwóch dni, po czym wyśle e-maila z dalszymi krokami. Najwygodniejszym rozwiązaniem w przypadku zwracania towaru jest jego wysyłka kurierem. Nie trzeba nawet wychodzić z domu, aby to zrobić, wystarczy zamówić kuriera. Wszystkim można zająć się przez Internet. Wybierając brokera kurierskiego AlleKurier, możliwe jest szybkie i tanie odesłanie produktu, co przyspieszy proces odzyskania pieniędzy. W AlleKurier można zamówić kuriera po zwrot przesyłki nawet 70% taniej niż bezpośrednio na stronie przewoźników, czyli zaoszczędzić sporo pieniędzy. Ile zapłacisz? Sprawdź cennik przesyłek! Ceny na pewno pozytywnie Cię zaskoczą.

Wystarczy odpowiednio przygotować paczkę, bezpiecznie pakując towar, aby nie doszło do jego zniszczenia. Wysyłając przesyłkę kurierem, trzeba zawsze zwrócić szczególną uwagę na sposób jej zapakowania i oznaczenia, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. AlleKurier współpracuje wyłącznie ze sprowadzonymi i rzetelnymi firmami kurierskimi, dzięki czemu można liczyć na bezpieczne doręczenie.

Cała procedura zamawiania kuriera do domu ogranicza się do kilku kroków. Wystarczy wejść na stronę AlleKurier, po czym wypełnić krótki formularz online, podając wymiary i gabaryty przesyłki, miejsce odbioru i adres, na który ma zostać doręczona paczka. Zostanie wyświetlona lista z dostępnymi firmami kurierskimi, dzięki czemu można z łatwością wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Potem pozostaje już tylko podać pozostałe dane dotyczące przesyłki, nadawcy i odbiorcy, po czym wysłać zamówienie i dokonać płatności. Kurier przyjedzie po paczkę w ustalonym przez klienta terminie, po czym dostarczy ją sprawnie pod wskazany adres. Zamów kuriera już teraz i przekonaj się o tym na własną rękę!

Sprawdź także:

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto