Zwrot do sklepu Neo24.pl - jak dokonać zwrotu?


Podczas robienia zakupów w sklepie stacjonarnym każdy dokładnie widzi, co jest przedmiotem sprzedaży. W przypadku sklepów internetowych nie ma możliwości wzięcia towaru do ręki, a zdjęcia mogą nie oddawać w pełni jego rzeczywistego wyglądu. Warto jednak mieć na uwadze to, że każdemu konsumentowi przysługuje prawo do zwrócenia towaru zakupionego w e-sklepie i ma na to kilkanaście dni. Jeśli z jakichś powodów przedmiot nie spełnia oczekiwań lub został kupiony pod wpływem chwili, to nie musi się to skończyć niezadowoleniem. Wystarczy odesłać przedmiot zgodnie z regulaminem sklepu, aby szybko i bezproblemowo rozwiązać powstały problem.

Jak wygląda kwestia Neo24 zwroty?

Zwroty do Neo24 to duże udogodnienie dla klientów, bo mogą w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odesłać przedmiot i otrzymać zwrot środków. Nie trzeba nawet podawać powodu zwrotu, sklep jest zobligowany do jego przyjęcia. Należy tylko poinformować o tym fakcie sprzedawcę i pamiętać o kilku ostatnich kwestiach. Zwracany towar musi być pełnowartościowy, wolny od widocznych śladów użytkowania. Uszkodzenie będzie wiązać się z dużym obniżeniem jego wartości. Konsument nie uzyska przez to pełnej kwoty, którą zapłacił podczas zakupu. Bardzo ważne będzie wobec tego odpowiednie zabezpieczenie odsyłanych towarów, aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu. Klient nie musi podawać powodu zwrotu towaru zakupionego w sklepie przedmiotu, ale powinien poinformować o fakcie odstąpienia od umowy.  

W ciągu czternastu dni powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można pobrać, wchodząc na stronę dostępną pod adresem https://www.neo24.pl/dokumenty/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_NEO24.pdf. Znajduje się na niej formularz zwrotu, który należy wypełnić i przesłać drogą pocztową lub mailową. Istnieje też możliwość złożenia oświadczenia poprzez wypełnienie formularza bezpośrednio na stronie sklepu https://www.neo24.pl/reklamacje/form.

Przesyłki ze zwrotem należy odesłać na adres NEONET S. A. Dział reklamacji ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2. O odstąpieniu od umowy można poinformować, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neo24.pl. Sklep ma 4 dni na zwrócenie środków od daty poinformowania o odstąpieniu od umowy.

zwrot neo24

W jaki sposób zrobić zwrot do Neo24?

W przypadku złożenia reklamacji i jej pozytywnego rozpatrzenia sprzedawca jest zobowiązany do zwrócenia klientowi wszystkich poniesionych przez niego kosztów, dotyczy to również przesyłek. Inaczej wygląda to, gdy konsument chce zwrócić pełnowartościowy towar bez podawania przyczyny. Oczywiście ma on prawo odesłać przedmiot, a sprzedawca musi go przyjąć pod warunkiem, że jest wolny od wad. Nierzadko zdarza się tak, że dany produkt się nie spodoba lub po prostu ktoś się rozmyśli. W takim przypadku pozostaje odesłanie przedmiotu, ale trzeba wiedzieć, że sprzedawca nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki. Będzie to wydatek spoczywający na kliencie.

Oczywiście niektórzy sprzedawcy zwracają klientom pełną kwotę kosztów zwrotu towaru. Dotyczy to jednak głównie wybrania najtańszej metody wysyłki, czyli Pocztą Polską. Można też odesłać przedmiot za pomocą paczkomatu lub kuriera. Jeśli ktoś stawia na wygodę, chce oszczędzić czas i pieniądze, to warto nadać paczkę na stronie Allekurier.pl. Do wyboru jest wielu przewoźników i można liczyć na atrakcyjne ceny. Pozwoli to uzyskać oszczędności na poziomie kilkudziesięciu procent.

Wysyłanie paczek bezpośrednio na stronie firmy przewozowej wiąże się niestety z dosyć wysokimi kosztami, ale w przypadku brokera kurierskiego ceny są zredukowane o nawet 70%.

Sprawdź także:

info

Serwis Allekurier.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.