Zwrot Równa Babka - w jaki sposób można go nadać?

Równa Babka to polska marka ubrań dla kobiet, będąca gałęzią innej marki - Lamama, która to skupia się na sprzedaży ubrań dla dzieci. Produkty tej marki można zakupić na oficjalnej stronie internetowej firmy. Sklep internetowy Równa Babka oferuje produkty takie jak m.in spodnie, bluzy, koszule czy sukienki, jak i również daje opcję dokonania zamówienia spersonalizowanego produktu. Co więcej, sprzedawca ten wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, zapewniając im możliwość dokonania bardzo prostego i bezproblemowego zwrotu zakupów w razie potrzeby. Zapraszamy do lektury poniższego artykułu, jeśli interesuje Cię, jak można dokonać zwrotu do sklepu Równa Babka.

Jak działają zwroty zakupów w świetle prawa?

Według obowiązującej ustawy o prawach konsumenta, każdy klient, który zawarł umowę na odległość z danym przedsiębiorstwem, może odstąpić od tej umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny. Odstąpienie od umowy jest równoznaczne ze zwrotem zakupionych produktów. W jej wyniku klient otrzyma pełen zwrot należności za zakupiony towar (jednak z reguły nie wlicza się tutaj kosztów zwrotu oraz dostawy, chyba że klient wybrał najtańszą dostępną opcję dostawy).

W sklepie Równa Babka obowiązuje wyżej wspomniany minimalny wymagany czas na zwrot, czyli 14 dni. Aby odstąpić od umowy zawartej z tym sklepem, musisz odesłać swoje produkty wraz z dołączonym formularzem zwrotu przed upływem tego terminu.

Na jaki adres wysyłać zwroty do Równej Babki?

Swoją paczkę ze zwrotem do sklepu Równa Babka kieruj na adres:

Pracownia Lamama Monika Munoz Wasztyl
ul. Aleja Pokoju 26/ lokal użytkowy
31-564 Kraków

Sprzedawca zaleca, aby skorzystać z usług kuriera DPD lub InPost do nadania zwrotu. Istnieje też możliwość wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, jednak w takim wypadku najlepiej jest poinformować o tym wcześniej sprzedawcę oraz udostępnić mu numer swojej przesyłki.

Co można zwrócić do Równej Babki?

Zasadniczo wszystkie produkty oferowane przez sklep Równa Babka nadają się do zwrotu. Musisz jednak mieć na uwadze, że Twój towar powinien być w nienaruszonym stanie, jako że jest on później włączony do ponownej sprzedaży. Jeśli stan Twoich produktów odbiega w jakikolwiek sposób od oryginalnego (np. z powodu zabrudzeń czy uszkodzeń), to możesz być zobowiązana do opłacenia tych szkód. Z tego powodu zachowaj tę samą ostrożność podczas przymierzania ubrań, jak podczas zakupów w sklepie stacjonarnym. Pamiętaj również, aby nie niszczyć ani nie rozrywać oryginalnego opakowania, jako że jest ono częścią sprzedawanego towaru!

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

Możesz się spodziewać zwrotu należności za odesłany zakup w ciągu 10 dni od momentu nadania swojej przesyłki. Pieniądze trafią do Ciebie w formie przelewu lub przekazu pocztowego. Przelew zostanie wysłany na konto, które zostało przez Ciebie wskazane w formularzu zwrotu dołączonym do paczki ze zwrotem. Miej na uwadze, że koszty nadania zwrotu oraz dostawy towaru nie podlegają zwrotowi!

Sprawdź także

Sprawdź, gdzie jest Twoja przesyłka

Śledzenie przesyłki

Cennik przesyłek
Przesyłki zagraniczne
Firmy Kurierskie
Usługi
Punkty nadań
start Śledzenie Przesyłka Konto