- AlleKurier
- Blog
- Stokrotka franczyza
Stokrotka – franczyza i własna działalność
Prowadzenie własnego biznesu pozwala osiągnąć zadowalające zyski. Taka forma działalności posiada wiele zalet. Przede wszystkim nie musimy być od nikogo zależni, a wysokość comiesięcznych przychodów w dużej mierze zależy od nas. Jednak rozpoczynanie całkowicie od zera może być bardzo ryzykowne i zazwyczaj wymaga dużych nakładów finansowych. Znacznie mniej obarczona ryzykiem niepowodzenia jest franczyza. Stokrotka to jeden z supermarketów i tym samym znana marka, która umożliwia prowadzenie tego typu działalności. Sprawdź, na czym polega taka forma własnego interesu oraz jak wygląda współpraca z tą znaną i lubianą marką sklepów.
Czym jest franczyza?
Franczyza to model biznesowy, który coraz częściej wybierany jest przez początkujących przedsiębiorców. Polega on na użyczeniu przez franczyzodawcę marki i przekazaniu wiedzy co do tego, jak skutecznie prowadzić biznes w danej branży. W zamian franczyzobiorca zobowiązany jest prowadzić działalność gospodarczą możliwie jak najlepiej. Pozwala to przynieść duże dochody i obarczone jest niewielkim ryzykiem niepowodzenia.
Podczas trwania umowy pomiędzy franczyzodawcą i franczyzobiorcą właściciel marki oferuje nieustanne wsparcie, pomoc w prowadzeniu biznesu, jak i oferuje liczne korzyści z tytułu prowadzenia jednej z placówek marki. To również dostarczanie towarów do sprzedaży, organizacja niezbędnych narzędzi do prowadzenia biznesu oraz pomoc serwisowa.
Obecnie taka forma współpracy staje się coraz popularniejsza. W ten sposób można prowadzić punkty usługowe wielu branż. To między innymi sklepy spożywcze, takie jak coraz bardziej popularna Stokrotka. Franczyza tego typu nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych. Taka forma współpracy i jednocześnie prowadzenia działalności dostępna jest więc dla szerokiego grona osób, które chcą działać na własny rachunek.
Stokrotka – franczyza pełna finansowych korzyści
Decydując się na własny biznes, zazwyczaj największe obawy dotyczą płynności finansowej. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę sieć sklepów spożywczych Stokrotka. Franczyza tej marki to pełna niezależność i swoboda działań biznesowych. Franczyzobiorca otrzymuje licencję, a także wsparcie marketingowe. Sam też dobiera on produkty, które chce sprzedawać w swoim lokalu.
Przedsiębiorcy współpracujący ze Stokrotką w ramach franczyzy otrzymują dofinansowanie na start i korzystny limit kupiecki. Dzięki temu franczyzobiorca nie musi posiadać dużych kwot finansowych niezbędnych do otworzenia własnego biznesu i zakupu asortymentu. Stokrotka oferuje także każdemu przedsiębiorcy bardzo korzystne ceny produktów spożywczych, które może on sprzedać za kwoty ustalane samodzielnie.
Sklep spożywczy Stokrotka i franczyza tej marki to również długie terminy płatności i przejrzysty oraz atrakcyjny system wynagrodzeń. Pozwoli to osiągnąć bardzo dobre wyniki i doprowadzić do szybkiego rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Stokrotka – franczyza z kompleksowym wsparciem i pomocą
Idealnym biznesem dla osób początkujących i rozpoczynających zarabianie na własny rachunek będą właśnie sklepy spożywcze Stokrotka. Franczyza ta wyróżnia się profesjonalnym wsparciem na każdym etapie prowadzenia działalności. Specjaliści marki pomogą opracować ofertę spełniającą konkretne oczekiwania oraz potrzeby. To uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji do prowadzenia sklepu spożywczego Stokrotka.
Wybierając odpowiedni lokal na sklep istnieje możliwość zaproponowania preferowanej lokalizacji lub zdanie się na pomoc w znalezieniu właściwej placówki przez specjalistów Stokrotki. To również dofinansowanie do ewentualnego wynajmu lokalu lub pierwszego wyposażenia i zapełnienia towarami sklepu.
Przed otwarciem danego punktu podpisywana jest umowa, a sklep franczyzowy poddany zostaje inwentaryzacji oraz przystosowaniu go pod kątem aranżacji wnętrza. Specjaliści Stokrotki pomogą stworzyć funkcjonalną, estetyczną i bezpieczną przestrzeń, która już w pierwszych dniach działalności zacznie przynosić dochody.
To jednak niejedyne plusy i wsparcie, jakie daje taka franczyza. Stokrotka i jej eksperci od marketingu zadbają także o kompleksową promocję i rozreklamowanie lokalu. Franczyzobiorca otrzyma gotowe gazetki, ulotki oraz bilbordy regularnie aktualizowane i dostarczane do lokalu na koszt marki.
Właściciel danego sklepu franczyzowego przez cały czas prowadzenia działalności może również korzystać z szerokiego zakresu szkoleń oraz doradztwa w związku z zarządzaniem marżą czy asortymentem oferowanym w sklepie.
Regularne dostawy i sprzedaż produktów własnych
Stokrotka to sieć sklepów spożywczych, która posiada bardzo rozbudowaną sieć logistyczną. Dzięki temu każdy sklep franczyzowy może liczyć na dostawę nawet 6 dni w tygodniu. W efekcie klienci danej placówki mają gwarancję zakupu produktów świeżych oraz najwyższej jakości. W ramach dostaw dostarczane są wszystkie artykuły znajdujące się w asortymencie – w tym również nowości rynkowe. To również szansa na dostawy produktów regionalnych, co znacznie zwiększy prestiż danego sklepu.
Ponadto w ramach franczyzy można oferować klientom też produkty marki własnej. Dzięki dostępnemu asortymentowi o bardzo wysokiej jakości w korzystnej cenie sklep franczyzowy Stokrotka zyskuje jeszcze szersze grono zadowolonych i powracających klientów. To także nowości i produkty dopiero wchodzące na rynek zarówno spożywcze, jak i higieniczne czy kosmetyczne.
W ramach prowadzenia sklepu spożywczego Stokrotka na zasadzie franczyzy klienci mogą również nadawać i odbierać paczki. Jedną z firm kurierskich często wybieranych przez klientów jest kurier DHL. Możliwość wygodnego odbioru lub nadania swojej przesyłki o preferowanej porze sprawia, że zyskujemy potencjalnego klienta do zakupu towarów oferowanych w sklepie. Nadać lub odebrać swoją paczkę w sklepie spożywczym Stokrotka można również, decydując się na wysyłkę w ramach naszej platformy usług kurierskich AlleKurier.
Szkolenia i niezbędne narzędzia – czy Stokrotka to zapewnia?
Sieć sklepów spożywczych Stokrotka w ramach franczyzy oferuje nie tylko profesjonalne szkolenia na początku i w trakcie prowadzenia biznesu, ale również własne oprogramowanie i narzędzia IT. Są to opracowane przez markę systemy, które idealnie dopasowane są do asortymentu i polityki prowadzenia tego typu biznesu. Dzięki takim narzędziom działalność gospodarcza prowadzona jest w sposób uporządkowany i przejrzysty. Udostępniane narzędzia oraz systemy IT gwarantują najwyższy poziom obsługi klientów, kontroli sprzedaży i bezpieczeństwa. Chronią dane w sposób profesjonalny i umożliwiają regularne analizy zysków oraz wydatków związanych z prowadzeniem biznesu.
Oferowane szkolenia oraz kursy organizowane są nie tylko dla osób prowadzących sklepy, czyli franczyzobiorców, ale również dla załogi zatrudnionej w danej placówce. Pozwala to profesjonalnie przygotować obsługę sklepu do sprzedaży i kontaktu z klientem, co często wpływa na opinię o danym sklepie. Profesjonalnie przeszkolony personel pozwala także wybić się na tle konkurencji w danym regionie i osiągnąć jeszcze większe zyski. Warto pamiętać też, że dbanie o pracowników i ich rozwój gwarantuje budowanie zgranego i lojalnego zespołu, co jest niezwykle ważne w tworzeniu własnego biznesu i osiągnięciu sukcesu.