Zwroty Orsay - jak zwrócić zakupy? | AlleKurier.pl

Jak dokonać zwrotu do sklepu Orsay?

min czytania

Sukienka kupiona w Orsay nie leży na Tobie idealnie? Bluzeczka okazała się za mała albo kolor kupionej apaszki kompletnie nie przypomina tego na zdjęciu w sklepie online? Nie martw się, w Orsay zwrot towarów kupionych przez internet jest możliwy i to bez podania przyczyny, a dają Ci taką możliwość polskie prawo i regulamin sklepu. Jak zwrócić towar do sklepu Orsay? Czy każdą rzecz kupioną w Orsay można oddać i ile masz czasu, by wysłać do Orsay zwrot i odzyskać pieniądze wydane tam na zakupy? Gdzie odesłać paczkę ze zwracanym swetrem czy sukienką? Poniżej podpowiadamy, jak wyglądają zwroty w Orsay i o czym warto wiedzieć przy rezygnacji z nietrafionych zakupów.

Zwroty Orsay – kiedy możliwe jest oddanie odzieży kupionej w Orsay?

Kupioną w Orsay odzież można zwrócić w wybranym przez siebie stacjonarnym punkcie sprzedaży Orsay lub odesłać na adres magazynu sklepu. Masz na to według prawa 14 dni, ale Orsay w ramach przyjaznej polityki firmy przedłużył okres, w którym można oddać odzież zakupioną z jego oferty. Aktualnie w Orsay zwrot uznaje się za możliwy aż do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwracane produkty muszą być w niepogorszonym stanie, z metkami, a w przypadku bielizny czy kostiumów kąpielowych – nienoszone.

Pamiętaj też, że dolne części bielizny ze względów higienicznych możesz zwrócić tylko wówczas, jeśli nie były użytkowane i ich opakowanie nie zostało w ogóle otwarte. W pozostałych przypadkach, jeśli nie minął podany powyżej termin, możesz bezproblemowo rozliczyć z Orsay zwrot, a podstawowym dokumentem, który Ci to umożliwi, jest formularz odstąpienia od umowy, którego wzór Orsay udostępnia w swoim regulaminie.

Wypełniony dokument należy zabrać wraz ze zwracanymi zakupami do sklepu stacjonarnego, wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: service@orsay.com lub dołączyć do przesyłki ze zwrotem.

Potrzebujesz oddać zakupy do innego sklepu? To nic trudnego! Zobacz jak możesz najszybciej wysłać zwrot!

zwrot orsay

Gdzie odesłać zwrot do sklepu Orsay?

Zwroty Orsay rozlicza w specjalnie do tego celu stworzonym magazynie, do którego oddawane zakupy powinny trafić nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwracany do Orsay towar należy zabezpieczyć przed zniszczeniem poprzez odpowiednie zapakowanie przesyłki i odesłać na adres: Ordipol Sp. z o.o., zwroty E-shop, ul. Logistyczna 1, 55-040 Bielany Wrocławskie.

Pamiętajmy, że decydując się na zwrot do Orsay, pokrywamy koszty związane ze zwrotem, czyli przede wszystkim opłacamy z własnej kieszeni nadanie paczki ze zwracanymi produktami. Rozliczenie zwrotu i z nim związany zwrot pieniędzy następuje nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki przez magazyn sklepu Orsay.

Można jednak spodziewać się szybszego powrotu pieniędzy na konto, jak deklaruje bowiem Orsay, zwrot standardowo rozliczany jest w ciągu tygodnia.

orsay zwroty

Jak tanio i wygodnie nadać do Orsay zwrot?

Jeśli w pobliżu nie mamy żadnego sklepu Orsay, zwrot pozostaje nam jedynie wysłać na podany wyżej adres. Ponieważ jednak zwroty do Orsay trzeba samodzielnie opłacić, a czas doręczenia paczki w wielu przypadkach może mieć znaczenie, warto zdecydować się na wysyłkę paczki ze zwracanym zakupem za pośrednictwem kuriera. Przesyłki kurierskie to najwygodniejsza, najszybsza i najbezpieczniejsza forma przewozu paczek. Jeśli nie chcemy przepłacać i tracić czasu na wyszukiwanie najtańszych ofert, najlepszym rozwiązaniem jest nadanie paczki przez serwis AlleKurier.pl, ponieważ na AlleKurier.pl można znaleźć wszystkie renomowane firmy przewozowe, a ceny za nadanie przesyłek są nawet 70% niższe niż bezpośrednio na stronie firm kurierskich.

Tanie przesyłki na platformie AlleKurier nadaje się online: szybko, wygodnie i z dowolnego miejsca. Wystarczy dostęp do internetu i kilka chwil potrzebnych na wypełnienie prostego w obsłudze formularza nadań. Nie trzeba nawet wychodzić z domu, by do Orsay zwrot dotarł bezpiecznie i na czas.

Podczas wypełniania formularza nadania paczki do Orsay można bowiem zaznaczyć opcję: „chcę, by kurier przyjechał po przesyłkę”, a przedstawiciel wybranego w zamówieniu przewoźnika zjawi się we wskazanym miejscu i zabierze paczkę ze zwracanymi zakupami. Wszystko sprawnie i bez niepotrzebnych komplikacji.
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami