Kiedy kurier dostarczy przesyłkę?
- Złymi warunkami atmosferycznymi.
- Zbyt dużą ilością doręczeń/odbiorów przesyłek przez kuriera.
- Wzmożonym okresem w transporcie kurierskim – święta i czas okołoświąteczny.
- Czynnikami losowymi.
Od czasu do czasu, może się zdarzyć, że kurier w natłoku pracy nie zdąży zrealizować wszystkich doręczeń przesyłek. Każdorazowo w sytuacji, w której tak się stanie, serwis kurier ponawia doręczenie kuriera w następny dzień roboczy. Nie jest wymagany kontakt z serwisem AlleKurier w celu ponowienia doręczenia.
AlleKurier dokłada wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług odbywała się na jak najwyższym poziomie. AlleKurier nie ma wpływu na jakość usług i rzetelność firm kurierskich obsługujących dane zlecenie.
AlleKurier jest brokerem usług kurierskich – oznacza to, że zlecenia, które otrzymuje od swoich klientów przekazuje bezpośrednio do poszczególnych firm kurierskich.
Zgodnie z regulaminem usługi, przedziały czasowe doręczeń przesyłek są jedynie orientacyjne i nie mogą być podstawą do roszczeń.
W przypadku, kiedy kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem, doręczenie zostanie ponowione na dzień następny.
W niektórych przypadkach, paczka może zostać dostarczona do najbliższego punktu odbioru przesyłek danej firmy kurierskiej. O takiej sytuacji przewoźnik informuje wiadomością e-mail.
Pomyliłeś się w adresie nadawcy lub odbiorcy? Podałeś niepoprawne wymiary/wagę paczki? Nic straconego – zlecenie możesz anulować, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje Konto Użytkownika Allekurier.
Aby anulować przesyłkę musisz być zalogowany do konta użytkownika.
Pamiętaj, że jeśli wybrałeś firmę DPD lub GLS i kurier zbyt późno otrzyma informację o anulacji paczki lub jest już w Twojej okolicy, to mimo wszystko może stawić się po odbiór paczki. Opłata zgodna z cennikiem AlleKurier.pl
Aby usunąć przesyłkę musisz być zalogowany do konta użytkownika.