Doręczenie przesyłki

Kiedy kurier dostarczy przesyłkę?

Kurier powinien dostarczyć przesyłkę w terminie zgodnym z wybranym w formularzu nadawania. Należy mieć na uwadze, że przedziały czasowe są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie. Takie sytuacje mogą być spowodowane:
  • Złymi warunkami atmosferycznymi.
  • Zbyt dużą ilością doręczeń/odbiorów przesyłek przez kuriera.
  • Wzmożonym okresem w transporcie kurierskim – święta i czas okołoświąteczny.
  • Czynnikami losowymi.
Warto zaznaczyć, że tylko usługi z gwarancją odbioru/doręczenia podlegają procesowi reklamacji.

Kurier nie przyjechał z przesyłką

Od czasu do czasu, może się zdarzyć, że kurier w natłoku pracy nie zdąży zrealizować wszystkich doręczeń przesyłek. Każdorazowo w sytuacji, w której tak się stanie, serwis kurier ponawia doręczenie kuriera w następny dzień roboczy. Nie jest wymagany kontakt z serwisem AlleKurier w celu ponowienia doręczenia.

AlleKurier dokłada wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług odbywała się na jak najwyższym poziomie. AlleKurier nie ma wpływu na jakość usług i rzetelność firm kurierskich obsługujących dane zlecenie.

AlleKurier jest brokerem usług kurierskich – oznacza to, że zlecenia, które otrzymuje od swoich klientów przekazuje bezpośrednio do poszczególnych firm kurierskich.

Zgodnie z regulaminem usługi, przedziały czasowe doręczeń przesyłek są jedynie orientacyjne i nie mogą być podstawą do roszczeń.

Nie będzie mnie w domu - co zrobić?

W przypadku, kiedy kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki pod wskazanym adresem, doręczenie zostanie ponowione na dzień następny.

W niektórych przypadkach, paczka może zostać dostarczona do najbliższego punktu odbioru przesyłek danej firmy kurierskiej. O takiej sytuacji przewoźnik informuje wiadomością e-mail.

Czy kurier będzie dzwonił?

Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z nadawcą lub odbiorcą przesyłki. W większości przypadków, kurier nie podejmuje takiego kontaktu. Z tego powodu adresy odbioru i doręczenia muszą być na tyle precyzyjne, aby kurier bez problemu mógł trafić do tych lokalizacji. Nie ma również możliwości wystosowania prośby do kuriera o wcześniejszy kontakt.

Czy zawartość przesyłki za pobraniem można sprawdzić przed uiszczeniem opłaty?

Nie. Prawo przewozowe nie dopuszcza możliwości weryfikacji zawartości przed potwierdzeniem odbioru towaru. W przypadku przesyłek za pobraniem, odbiór przesyłki możliwy jest po dokonaniu zapłaty za towar. Firma kurierska odpowiada za stan towaru w czasie transportu. Nie odpowiada natomiast za zgodność dostarczonego towaru z zamówieniem jakie złożył klient np. w sklepie internetowym.

Czy kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę na czwarte piętro?

W przypadku kopert i paczek do 31,5 kg dostawa realizowana jest do drzwi odbiorcy.

Anulowanie przesyłki

Pomyliłeś się w adresie nadawcy lub odbiorcy? Podałeś niepoprawne wymiary/wagę paczki? Nic straconego – zlecenie możesz anulować, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje Konto Użytkownika Allekurier.

Pamiętaj, że jeśli wybrałeś firmę DPD i kurier zbyt późno otrzyma informację o anulacji paczki lub jest już w Twojej okolicy, to mimo wszystko może stawić się po odbiór paczki. Opłata zgodna z cennikiem AlleKurier.pl

Inne / Nie znalazłem tematu w którym chcę się skontaktować

Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od metody kontaktu. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
Kontakt on-line poprzez formularz lub adres e-mail
Najszybsze metody kontaktu
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Twoje dane są bezpieczne
biuro@allekurier.pl
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Inne sposoby kontaktu
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło