Centrum Kontaktu AlleKurier - Obsługa konta i zleceń
Dostępna jest nowa wersja serwisu.
Nadasz w niej przesyłki krajowe - paczki i koperty.

Obsługa konta i zleceń

Jak założyć konto?

Istnieją dwie możliwości założenia konta w serwisie AlleKurier.

  • Założenie konta serwisie AlleKurier odbywa się w tle podczas tworzenia pierwszej przesyłki. Na adres e-mail zleceniodawcy wysłane jest hasło potrzebne do zalogowania.
  • Założenie konta poprzez formularz rejestracyjny

Jak zalogować się na swoje konto?

Aby zalogować się na Konto Użytkownika AlleKurier należy:

  1. W prawym górnym rogu strony kliknij przycisk „Logowanie”.
  2. W wyświetlanym oknie wprowadź dane logowania – adres e-mail i hasło.
  3. Kliknij przycisk „Zaloguj”.
Jeżeli Twoje konto zostało utworzone w tle podczas tworzenia pierwszej przesyłki – hasło do konta zostało przesłane na skrzynkę e-mail.

Zapomniałem hasła do konta

W przypadku gdy nie pamiętasz hasła do konta, istnieje możliwość jego zresetowania. W tym celu skorzystaj z formularza resetowania hasła.

Anulowanie przesyłki

Pomyliłeś się w adresie nadawcy lub odbiorcy? Podałeś niepoprawne wymiary/wagę paczki? Nic straconego – zlecenie możesz anulować, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje Konto Użytkownika Allekurier.

Aby anulować przesyłkę musisz być zalogowany do konta użytkownika.

  1. Kliknij "Moje konto", wybierz opcje „Przesyłki”, a następnie przejdź do wskazanej przesyłki
  2. Jeżeli w menu „operacje” znajduje się opcje „anuluj zlecenie” oznacza to, że przesyłka znajduje się na etapie, w którym można ją jeszcze anulować. Wybierz tą opcję aby anulować przesyłkę

Pamiętaj, że jeśli wybrałeś firmę DPD lub GLS i kurier zbyt późno otrzyma informację o anulacji paczki lub jest już w Twojej okolicy, to mimo wszystko może stawić się po odbiór paczki. Opłata zgodna z cennikiem AlleKurier.pl

Usuwanie przesyłki

Aby usunąć przesyłkę musisz być zalogowany do konta użytkownika.

  1. Kliknij "Moje konto", wybierz opcje „Przesyłki”, a następnie przejdź do wskazanej przesyłki
  2. Jeżeli w menu „operacje” znajduje się opcje „usuń zlecenie” oznacza to, że przesyłka nie została jeszcze opłacona i można ją jeszcze usunąć. Wybierz tą opcję aby usunąć przesyłkę.

Edycja danych przesyłki

Przy wprowadzaniu danych/wymiarów/wagi przesyłki pamiętaj, żeby zrobić to zgodnie z rzeczywistością. Podaj również wymiary możliwie jak najdokładniej. W momencie zaakceptowania zlecenie nie ma już możliwości zmienienia tych danych.

Jak śledzić przesyłkę?

Aby śledzić przesyłki stworzone poprzez serwis AlleKurier należy wprowadzić numer śledzonej przesyłki na stronie śledzenia.

Istnieje również wersja w języku angielskim strony śledzenia.

Statusy przesyłki mogą pojawiać się z opóźnieniem do 2 godzin od wystąpienia zdarzenia.

Problem z płatnością

Należy określić w jakim momencie masz problem z płatnością:
  • Jeżeli chcesz zapłacić za pośrednictwem systemu Przelewy24, a nie widzisz ikony swojego banku, skontaktuj się z firmą Przelewy24 (12 688 26 00)
  • Jeżeli chcesz wykonać przelew standardowy, skopiuj dane do przelewu bezpośrednio do formularza w swoim banku internetowym.
  • Nie posiadasz internetowego konta bankowego? Nic straconego - wydrukuj/zrób zdjęcie danych do przelewu i idź zapłać na pocztę/do banku stacjonarnego.
  • Wykonałeś przelew internetowy, ale nie przychodzi sms z kodem potwierdzającym? Skontaktuj się ze swoim bankiem.

Inne / Nie znalazłem tematu w którym chcę się skontaktować

Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od metody kontaktu. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
Kontakt on-line poprzez formularz lub adres e-mail
Najszybsze metody kontaktu
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Twoje dane są bezpieczne
[email protected]
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Inne sposoby kontaktu
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami