Pomyliłeś się w adresie nadawcy lub odbiorcy? Podałeś niepoprawne wymiary/wagę paczki? Nic straconego – zlecenie możesz anulować, a wpłacone środki zostaną zwrócone na Twoje Konto Użytkownika Allekurier.
Aby anulować przesyłkę musisz być zalogowany do konta użytkownika.
- Kliknij "Moje konto", wybierz opcje „Przesyłki”, a następnie przejdź do wskazanej przesyłki
- Jeżeli w menu „operacje” znajduje się opcje „anuluj zlecenie” oznacza to, że przesyłka znajduje się na etapie, w którym można ją jeszcze anulować. Wybierz tą opcję aby anulować przesyłkę
Pamiętaj, że jeśli wybrałeś firmę DPD lub GLS i kurier zbyt późno otrzyma informację o anulacji paczki lub jest już w Twojej okolicy, to mimo wszystko może stawić się po odbiór paczki. Opłata zgodna z cennikiem AlleKurier.pl