Centrum Kontaktu AlleKurier - Płatności i rozliczenia
Dostępna jest nowa wersja serwisu.
Nadasz w niej przesyłki krajowe - paczki i koperty.

Płatności i rozliczenia

Jak opłacić kuriera?

Płatność za usługi kurierskie jest możliwa za pomocą tradycyjnego przelewu lub szybkiej płatności (DotPay). Ekran płatności pojawia się po każdorazowym złożeniu zlecenia.

Istnieje też możliwość doładowania konta na poczet następnych przesyłek. Aby wykonać doładowanie należy zalogować się do Konta Użytkownika AlleKurier, a następnie:

  1. W menu użytkownika „Saldo” kliknij w przycisk „+Doładuj”.
  2. Wykonaj tradycyjny przelew lub szybką płatność. W przypadku wybrania „Szybkiej płatności Przelewy24” wprowadź kwotę, którą chcesz doładować konto.
Pamiętaj, że nie istnieje możliwość uiszczenia płatności za przesyłki bezpośrednio kurierowi.

Jak przesłać potwierdzenie przelewu do AlleKurier?

W przypadku płatności za usługi tradycyjnym przelewem, czas księgowania płatności może wynosić do 2 dni roboczych. Czas ten uzależniony jest od sesji międzybankowych.

Aby przyśpieszyć cały proces księgowania wpłaty i rozpocząć jak najszybciej realizację usługi kurierskiej, istnieje możliwość przesłania potwierdzenia wykonania przelewu.

Aby przesłać potwierdzenie przelewu:

  1. Sprawdź czy jesteś zalogowany na Konta Użytkownika AlleKurier – widoczny adres e-mail w górnej części strony.
  2. Przejdź do formularza przesyłania potwierdzeń wpłaty
  3. Wprowadź plik zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie.
Każde potwierdzenie jest weryfikowane przez pracownika AlleKurier. Czas akceptacji potwierdzenia trwa od kilku do kilkudziesięciu minut. Weryfikacja potwierdzeń przelewu odbywa się w dni robocze w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.

Czy mogę zapłacić kurierowi za usługę?

Nie. Płatność za usługę kurierską odbywa się jedynie online, poprzez platformę AlleKurier.

Kiedy dostanę fakturę?

Faktury za usługi kurierskie wykonane w danym miesiącu wysłane są na adres e-mail zleceniodawcy, zawsze w ostatnich dniach miesiąca. Faktura uwzględnia wszystkie wykonane usługi.

Istnieje możliwość wygenerowania faktury za poszczególne usługi lub konkretny przedział czasu. Aby tego dokonać należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta AlleKurier.

Jak wypłacić pieniądze z konta AlleKurier?

Jeżeli masz środki na koncie AlleKurier i chcesz zlecić ich wypłatę, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Po zalogowaniu na Konto Użytkownika AlleKurier, kliknij w kwotę salda widoczną w zakładce „Saldo”.
  2. W sekcji „Wypłata środków” wprowadź dane, a następnie kliknij „Zleć wypłatę”.
Czas realizacji wypłaty środków na wskazane konto bankowe wynosi do 3 dni roboczych.

Dlaczego na moim koncie jest “minus”?

Ujemne saldo konta może wynikać z następujących zdarzeń:

  • Zlecone usługi kurierskie nie zostały jeszcze opłacone – realizacja ich rozpocznie się po uregulowaniu należności.
  • Któraś z Twoich przesyłek wygenerowała dopłatę w procesie doręczenia.
Czasami księgowanie wpłat za usługi może zająć kilkadziesiąt minut, a w przypadku tradycyjnych przelewów do dwóch dni roboczych.
Odpowiedź Biura Obsługi Klienta

Na fakturze są błędy

Dokładamy wszelkich starań, aby dane na fakturach były poprawne. Jeżeli uważasz, że dane na fakturze są błędne, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta AlleKurier w celu ich poprawy.

Edycja danych do faktury

Edycja danych do faktury jest możliwa tylko przed pierwszym wystawieniem tego dokumentu. Aby edytować te dane postępuj zgodnie z krokami:

  • Po zalogowaniu na Konto Użytkownika AlleKurier, kliknij w link „Ustawienia” widoczny w górnej części strony.
  • W otwartym menu wybierz opcje „Dane do faktur”.
  • W formularzu wprowadź poprawne dane rozliczeniowe po czym kliknij „Zapisz”.

Czy jest możliwość odroczenia terminu płatności (np. dla firm)?

Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.

Problem z płatnością

Należy określić w jakim momencie masz problem z płatnością:
  • Jeżeli chcesz zapłacić za pośrednictwem systemu Przelewy24, a nie widzisz ikony swojego banku, skontaktuj się z firmą DotPay (12 688 26 00)
  • Jeżeli chcesz wykonać przelew standardowy, skopiuj dane do przelewu bezpośrednio do formularza w swoim banku internetowym.
  • Nie posiadasz internetowego konta bankowego? Nic straconego - wydrukuj/zrób zdjęcie danych do przelewu i idź zapłać na pocztę/do banku stacjonarnego.
  • Wykonałeś przelew internetowy, ale nie przychodzi sms z kodem potwierdzającym? Skontaktuj się ze swoim bankiem.

Inne / Nie znalazłem tematu w którym chcę się skontaktować

Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od metody kontaktu. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
Kontakt on-line poprzez formularz lub adres e-mail
Najszybsze metody kontaktu
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Twoje dane są bezpieczne
biuro@allekurier.pl
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Inne sposoby kontaktu
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło

Porozmawiaj z nami