Reklamacje

Kurier nie przyjechał po przesyłkę

Od czasu do czasu może się zdarzyć, że kurier z powodu zbyt dużej ilości pracy nie jest w stanie wykonać wszystkich odbiorów przesyłek. W przypadku gdy kurier nie zjawi się w wskazanym przedziale czasowym zalecany jest kontakt z dana firmą kurierską. Tylko firma kurierska posiada aktualne informacje na temat przyczyn nieobecności kuriera.

W każdym przypadku gdy kurier nie zjawi się po przesyłkę, AlleKurier automatycznie ponawia przyjazd kuriera na następny dzień roboczy w tych samym przedziale czasowym.
Odpowiedź Biura Obsługi Klienta
+48 22 577 55 55
cc@dpd.com.pl
+48 22 212 28 00
info@geis.pl
+48 722 444 000
801 400 100
biuro@inpost.pl
+48 22 534 00 00
ups@ups.com
+48 42 634 53 45
kontakt.pl@dhl.com

Dostałem dopłatę. Dlaczego?

Dopłata wymagana jest w sytuacji, gdy sposób zapakowania lub wymiary przesyłki nie odpowiadają tym zadeklarowanym w trakcie składania zlecenia. Ponadto dopłata może być naliczona za przekierowanie przesyłki lub przesyłkę zwrotną.

Kurier nie dostarczył przesyłki

Jeżeli firma kurierska nie doręczyła przesyłki w oczekiwanym przez Ciebie terminie, należy sprawdzić jej status na stronie przewoźnika.
  • Zdarzają się sytuację, że kurier ma bardzo dużo paczek i nie zdążył w danym dniu doręczyć Twojej przesyłki. W takiej sytuacji najczęściej podejmie następną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym.
  • Sprawdź czy w zleceniu podany jest prawidłowy adres odbiorcy - być może brakuje numeru mieszkania lub nazwy firmy.
Najaktualniejsze informacje o przesyłce posiada zawsze przewoźnik. W przypadku braku doręczenia przesyłki należy skontaktować się z nim.
Odpowiedź Biura Obsługi Klienta
+48 22 577 55 55
cc@dpd.com.pl
+48 22 212 28 00
info@geis.pl
+48 722 444 000
801 400 100
biuro@inpost.pl
+48 22 534 00 00
ups@ups.com
+48 42 634 53 45
kontakt.pl@dhl.com

Kurier uszkodził przesyłkę

W przypadku uszkodzenia przesyłki należy wypełnić protokół szkody. Aby spisać protokół szkody, konieczne będzie przywołanie kuriera, który doręczał Twoją przesyłkę. W tym celu skontaktuj się z przewoźnikiem i umów termin, w którym kurier ma przyjechać do Ciebie z protokołem szkody.

+48 22 577 55 55
cc@dpd.com.pl
+48 22 212 28 00
info@geis.pl
+48 722 444 000
801 400 100
biuro@inpost.pl
+48 22 534 00 00
ups@ups.com
+48 42 634 53 45
kontakt.pl@dhl.com

Jak uzyskać protokół szkody?

Aby spisać protokół szkody, konieczne będzie przywołanie kuriera, który doręczał Twoją przesyłkę. W tym celu skontaktuj się z przewoźnikiem i umów termin, w którym kurier ma przyjechać do Ciebie z protokołem szkody.

+48 22 577 55 55
cc@dpd.com.pl
+48 22 212 28 00
info@geis.pl
+48 722 444 000
801 400 100
biuro@inpost.pl
+48 22 534 00 00
ups@ups.com
+48 42 634 53 45
kontakt.pl@dhl.com

Jak mogę reklamować usługę?

Jeżeli Twoja przesyłka została uszkodzona lub zaginęła a przewoźnikowi nie udało się jej odnaleźć w ciągu 30 dni, możesz zgłosić reklamację.
  1. Zaloguj się do Konta Użytkownika AlleKurier.
  2. Wejdź w zakładkę Narzędzia/Przesyłki i następnie skorzystaj z opcji “Złóż reklamację”.

Inne / Nie znalazłem tematu w którym chcę się skontaktować

Czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od metody kontaktu. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00
Kontakt on-line poprzez formularz lub adres e-mail
Najszybsze metody kontaktu
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Twoje dane są bezpieczne
biuro@allekurier.pl
Pamiętaj, że na wiadomości odpisujemy w dni robocze od 8:00 do 16:00
Inne sposoby kontaktu
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło