Często zadawane pytania

Pakowanie przesyłek

Jak pakować drobne części samochodowe? Jak zapakować rower do wysyłki kurierem

Zamawianie kuriera

Jak nadać Paczkę w InPost Paczkomat? Jak nadać Paczkę w Ruchu?

Doręczenie przesyłki

Jak odebrać paczkę InPost Paczkomaty? Jak odebrać Paczkę w Ruchu? Jak długo paczka czeka na odbiór w Paczkomacie InPost ? Co jeśli nie odbiorę paczki w Paczkomacie InPost? Co jeśli nie odbiorę paczki w Kiosku Ruchu / saloniku? Kiedy moja przesyłka powinna zostać doręczona? Czy kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę na czwarte piętro? Co jeśli kurier nie zastanie odbiorcy? Czy zawartość przesyłki za pobraniem można sprawdzić przed uiszczeniem opłaty? Co odbiorca powinien zrobić jeżeli przesyłka dotrze do niego z widocznymi uszkodzeniami? Czy kurier ma obowiązek czekać aż odbiorca sprawdzi przy nim zawartość przesyłki?

Reklamacje przesyłek

Jaka jest podstawa prawna rozpatrywania reklamacji w transporcie? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Paczka w Ruchu)? Co odbiorca musi zrobić gdy przesyłka dotrze z widocznymi śladami uszkodzenia? Co odbiorca musi zrobić gdy po rozpakowaniu okazało się, że przesyłka jest uszkodzona? Co powinien zawierać protokół szkody? Czy kurier może odmówić wystawienia protokołu szkody? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DPD Polska)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (UPS Polska)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DHL Express)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Geis Global Logistics, K-EX)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (FedEx)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Inpost)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (GLS Poland)? Jaki są terminy rozpatrzenia reklamacji? Kiedy reklamacja może zostać odrzucona?

Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło