Często zadawane pytania

Platforma AlleKurier

Czym jest AlleKurier.pl? Kto może korzystać z platformy AlleKurier? Czy konieczne jest podpisanie umowy? Dokąd mogę wysłać przesyłkę AlleKurier-em? Co jest potrzebne aby wysłać przesyłkę kurierską? Jaka drukarka jest wymagana dla drukowania listów przewozowych? Kiedy otrzymam fakturę VAT za przesyłkę?

Korzyści dla użytkowników AlleKurier-a

Co zyskuję wysyłając przesyłkę poprzez AlleKurier-a? Dlaczego ceny za przesyłkę są niższe niż u firm kurierskich?

Pakowanie przesyłek

Jak pakować przesyłki? Jak pakować głośniki i kolumny muzyczne? Jak zapakować opony? Jak zapakować koło (oponę z felgą)? Jak zapakować rower do wysyłki kurierem Jak zapakować wózek? Jak zapakować felgi? Jak pakować instrumenty muzyczne? Jak pakować duży sprzęt AGD (np. pralka, lodówka, kuchenka)? Jak pakować narty (oraz buty, kask)? Czy muszę umieścić adres odbiorcy na przesyłce (flamastrem, markerem)? | AlleKurier.pl Jak zapakować drabinę? Jakie są towary i przedmioty wyłączone z przewozu?

Zamawianie kuriera

Jak zamówić kuriera? Które pola podczas składania zlecenia na kuriera muszę wypełnić? Czy telefon do odbiorcy przesyłki jest wymagany? Jak drukować dokumenty przewozowe?

Płatność za przesyłkę

W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę?

Odbiór przesyłki od nadawcy

Jak przekażę przesyłkę kurierowi? Czy otrzymam od kuriera potwierdzenie nadania paczki? Co zrobić gdy kurier nie przyjechał we wskazanych godzinach?

Śledzenie przesyłki

Gdzie mogę śledzić wysłaną przesyłkę? Jak często są aktualizowane statusy przesyłek?

Doręczenie przesyłki

Gdzie jest moja paczka, czyli przyczyny opóźnień importowych przesyłek kurierskich spoza UE. Kiedy moja przesyłka powinna zostać doręczona? Czy kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę na czwarte piętro? Co jeśli kurier nie zastanie odbiorcy? Czy zawartość przesyłki za pobraniem można sprawdzić przed uiszczeniem opłaty? Co odbiorca powinien zrobić jeżeli przesyłka dotrze do niego z widocznymi uszkodzeniami? Czy kurier ma obowiązek czekać aż odbiorca sprawdzi przy nim zawartość przesyłki?

Przesyłki międzynarodowe

Jaki są procedury celne przy przesyłkach międzynarodowych? Jak wygląda procedura w przypadku przesyłek importowych? Co to jest numer EORI? Inne pytania odnośnie procedur celnych?

Przesyłki pobraniowe

Czy mogę wysłać przesyłkę za pobraniem? Czy pieniądze z pobrania są bezpieczne? Kiedy otrzymam pieniądze z pobrania? Jaka jest opłata za usługę pobrania gotówki przy odbiorze?

Bezpieczeństwo

Co zyskuję wybierając dodatkowe ubezpieczenie? Jakie dokumenty należy załączyć do składanej reklamacji? Kiedy muszę złożyć reklamację? Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacje przesyłek

Jaka jest podstawa prawna rozpatrywania reklamacji w transporcie? Co odbiorca musi zrobić gdy przesyłka dotrze z widocznymi śladami uszkodzenia? Co odbiorca musi zrobić gdy po rozpakowaniu okazało się, że przesyłka jest uszkodzona? Co powinien zawierać protokół szkody? Czy kurier może odmówić wystawienia protokołu szkody? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DPD Polska)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (UPS Polska)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (DHL Express)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (K-EX)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (FedEx)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (Inpost)? Gdzie, jak i z jakimi dokumentami należy złożyć reklamację (GLS Poland)? Jaki są terminy rozpatrzenia reklamacji? Kiedy reklamacja może zostać odrzucona?

Szybki kontakt

+48 12 345 06 20
biuro@allekurier.pl
Wylogowanie po okresie nieaktywności

Podaj swoje dane aby zalogować się ponownie.

   Zapomniałem hasło